het is een nieuwe bodem (naam zou ik echt niet weten) maar het is zand met tapijt? snippers.
hier voor hadden we echt een hele zware bodem, waar ik na 1 rondje al zoiets had van laat maar
maar ik vind t dus gewoon ontzettend jammer, want moet dus dressuur matig trainen buiten en bij mijn nieuwe huis is gelukkig een grasveld vlakbij.
ja en anders moet ik gewoon dressuur matig op t strand oefenen
want we zijn nu dus met 3 menners waarvan milk dus al beleerd is, en de andere 2 beleerd moeten worden maar dat mag dus niet op stal gebeuren in de bak.
maja ze gaan op stal tot 15 paarden, en meer komen er niet meer bij dus moeten ze het hebben van de mensen die er nu staan.
dus zoveel gaat die bak qua ruiters ook niet gebruikt worden want er zijn nu 4 ruiters, en dat vind ik als menner gewoon enorm jammer.
fenna wat jammer dat hij zo Oost-Indisch doof lijkt te worden zodra er een ruiter in de bak is, misschien eerst anders wat werken aan de dubbel longe als er iemand in de bak ook rijd?
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 13-04-17 10:44, in het totaal 1 keer bewerkt