Regal gaat dit weekend naar zijn bootcamp bij Rinus en Karen Gevers.
Wat een luxe he, de eerstvolgende keer dat ik hem dan weer zie staat ie strak in de lak

Ben benieuwd hoe het allemaal gaat en heb veel zin in de Hengstenkeuring!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Fer_ schreef:wowwwww ik hoop toch niet dat het bij ons ook zo hard gaat! maar gister hoorde ik mn man al zeggen ja mn broer vind het misschien ook wel wat dus misschien kan ik er dan nog 1 bijkopen voor hem en dan gaan wij er mee aan de slag..... ik zeg uhuh haha
_Fer_ schreef:Goeiemorgen!
Mag ik hier even meelezen...
Ik zie dat zowel anja als mariska hier ook meekletsen op bokt en dat dit topic over de HK gaat...
Wij hebben 2 NMPRS hengstjes gekocht ( fast & dyon) Nouja we noemen t al gekocht maar moeten ze nog ophalen en betalen haha maar dat gaat a.s weekend gebeuren...
M'n man wil heel graag met ze naar de keuring en uiteindelijk dus ook naar de HK...
het ras is voor ons totaal nieuw dus we zijn ons een btje aan het verdiepen wat en hoe ze alles willen zien op de keuring... Vandaar, ik lees stilletjes mee, echt meepraten kan ik niet hihi
_Fer_ schreef:wowwwww ik hoop toch niet dat het bij ons ook zo hard gaat! maar gister hoorde ik mn man al zeggen ja mn broer vind het misschien ook wel wat dus misschien kan ik er dan nog 1 bijkopen voor hem en dan gaan wij er mee aan de slag..... ik zeg uhuh haha
Citaat:...(hm,zou er hier iets in het water zitten ofzo) Nou ja,we hebben nog effe gelukkig ..