Met Pepper gaat het mwah. Gisteren een rondje met hem om de baan gelopen, dat is 1 km. De eerste helft (heen) vond hij helemaal niks, moest hem echt een paar keer voorttrekken of een mep geven met het touw. Terug liep hij wel netjes mee. Tandjes zitten er allemaal nog in voor zover ik kan zien. Hij heeft ook weer netjes zijn vlozaad en slobber op. Soms zou ik willen dat hij kon praten. Ik hoop dat hij er gewoon even geen zin meer in heeft, of dat het door het wisselen komt.
Mandy: fijne vakantie!
IngridM
Geplaatst: 10-10-17 11:18
hmmm lastig Frummels! Soms weet je het gewoon niet zo goed....Het is wel lastige periode vaak; oktober. Vaak overgang naar stal enzo...
Hebben jullie een goed idee? Ik had topic geopend om iets achterop mijn trailer te zetten zodat mensen weten dat er echt iets instaat ook al zien ze niets boven de klep uitkomen. Had eerst de gedachte om een foto van Alf van achteren in de trailer te maken en die op sticker te laten zetten en op achterzijde te plakken. Maar wordt prijzig waarschijnlijk, lastig erop te krijgen en stickers blijven niet geweldig zitten op hout.
Nu denk ik erover om een bordje achterop te maken. Groot genoeg zodat achterliggers het kunnen lezen. Ik ben zelf echt NIET creatief. Kunnen jullie een leuke tekst bedenken om op zo'n bordje te zetten? Ik heb in ieder geval een mooie site gevonden om dat te kunnen maken: http://www.bordenmax.nl
Iemand ideeën? Iets grappigs? Ik kom niet verder van 'je ziet me niet maar ik ben er wel'
Hahaha grappig meiden, misschien: "Ik ben misschien klein, of deze trailer te groot, maar pas op want ik ben er evengoed! en dan een fotootje van alf erbij
Ik ben me daar ook op aan het oriënteren .... maar tekst erop met ras van pony heeft geen nut een leek weet niet wat een shetlander is.
Ik wil het zelf denk opvallend in kleur en korte tekst. Inderdaad so iets als patricia heeft.
Overigens kun je voor bumperkleven met paard in trailer gewoon politie bellen en dacht zelfs 112 ( ook als je in file staat word je er tussenuit gevist )
Succes op keuring... hier vandaag ook al pony gewassen en onder halsdeken. Stal is geen optie gaat ze schuren aan staart. En alvast flink wat talkpoeder ingeslagen tis wat een bonte met witte manen en sokken
Ik heb wel stickers achterop. Maar heb geen houten trailer. Zie hier al hele leuke teksten voorbij komen.
Susanne
Geplaatst: 10-10-17 16:17
Wij stonden een keer bij een kruising te wachten met de trailer (met autoraam open) en een paar motorrijders stonden naast/achter ons, en ineens geeft Willem een hinnik en die motorrijders zoooo verbaasd "er staat een paard in" Die hadden hem idd niet gezien
Jorex
Geplaatst: 10-10-17 16:20
Succes op de keuring beide!
Ik zit eraan te denken zelf een klein scheerapparaat aan te schaffen om Alex bij te kunnen werken halverwege de winter en dan om Jorie volgend jaar voorjaar sowieso een halsstreep eraf te kunnen scheren. Die zat dit jaar namelijk maar 2 weken in augustus in zomervacht en ik vind het beetje sneu als ik hem volgend jaar licht aan het werk zet bij 20 graden en hij nog in zijn wintervacht zit. Maar heeft iemand enige suggesties? Ik zie in het scheren topic vaak de moser max 45 voorbij komen en duurder dan dat wil ik eigenlijk ook niet hebben.
Whahaha, Susanne In Tolbert staan alle paardenmensen ook altijd vol verbazing naar onze trailer te kijken, want daar past toch geen paard in