technoleder ... voelt beetje aan als plastic.. maar wel mooi spul!!! heb hem in het nieuwe pand van country mill vandaag mooie winkel is het geworden!! mooi ruim opgesteld.
Goedemorgen! Jullie hebben weer lekker wat volgekletst, even bijlezen!
EJ failliet? Kan niet... Hier in Zwolle is hij nog gewoon open, ik ga er vanmiddag nog heen. Ze hebben eczeemdekens in de aanbieding, en aangezien we volgend jaar voor Jolly zo'n deken moeten hebben gaan we hem nu maar vast kopen.
MrMambo: welkom!!
Aylie: bij Divoza kun je zo'n Baseline longeersingel kopen, in maat pony kun je hem zeker ook bij de shetlanders gebruiken. Zelfs dunne Jolly past hem, net als dikke Punette. Hij heeft mij zo'n 30,- gekost geloof ik. -zoekt even op- Hij kost inderdaad 30,- en is ruim verstelbaar. De pagony longeersingel is die met strepen, niet die van baseline. Dit is dus de baseline:
Emuline: dat halster staat Diesel goed! Dat halster die dat Belg veulen omheeft heeft Jolly ook
Wat een prachtige foto's komen er weer voor bij! Dat Belgveulen is gaaaaaaaf
Goedemorgen
sunny_90
Geplaatst: 15-06-10 13:12
Wat een leuke foto's komen er weer voorbij!
Ik ben voor 5 maanden op stage in het buitenland, maar mis mijn shetten wel hoor! Al vliegt de tijd voorbij, de eerste 2 maanden zijn al voorbij. Vriendin van mij heeft afgelopen weekend foto's van Aimy en Sunny gemaakt en naar mij gestuurd: