Haha lieve mogli. Arty heeft dat halster ook alleen die is bijna wit nu
Hier over markt in leusden gewandeld 1klein buitje verder droog. Was echt onwijs stil maar 1/3e van normaal. Ga zo mijn ponys even entertainen
SammyFloor
Geplaatst: 27-04-16 14:41
Patty Wat rot van Switch Chardy Klinkt echt als een fijne plek! Nathalie Gefeliciteerd met alle jarigen! Mowgli Leuke fotos LS Wat goed van Buck! Gaat het nu al wat beter voor de rest met hem?
Ik heb sinds september stalgenoten, ik heb echt geluk met ze. Stuk voor stuk fijne mensen. Hiervoor stond ik altijd alleen, opzich deed het ik het ook graag, gewoon mijn ding doen maar soms was het wel eenzaam. Het voordeel nu is dat ik buitenritten kan maken, een bak heb, het nadeel is dat ze ver weg zijn.
Iedereen veel plezier met koningsdag! Hier is het een doodnormale dag, vind het wel leuk dat jullie er zo in op gaan Tegen over be heeft geen samenhorigheids gevoel
Ja gelukkig wel zeg, ik heb mezelf opgegeten van de week toen de dierenarts zei erop of eronder, ben bij hem in de stal blijven slapen smiddag's hoewel dat slapen niet lukte, doezelde we wel af en toe saampjes ff weg. Werd vierkant uitgelachen dat ik er 7 uur heb gezeten, maar dat kan me niks schelen, als hij ging dan was ik er liever bij.. Maar gelukkig maakt hij vordering! Hoewel hij er nog lang niet is. Hij voelt koud, terwijl hij achterin de hoek in een stal staat, en t daar echt niet zo koud is, als ik m geen deken op heb heeft hij onder tempratuur.
Mowgli4
Geplaatst: 27-04-16 18:57
Echt super dat hij al vorderingen maakt! Ik hoop dat hij gauw weer de oude is
Die nek gaat wel lang duren voor die wil soepel is, je ziet bij de oude paarden die t gehad hebben dat ze nog erg moeite hebben met de hals te buigen. Maar hij heeft alle tijd te herstellen.
Nee bahh. Die tv en alles hoeft niet idd. Extra paarden kan nooit kwaad Aahw lieve Buck!
NathalietjeB
Geplaatst: 27-04-16 19:36
Geweldige foto's komen langs, hier milk vanmorgen dr taart overhandigd en dat was binnen no time op..
Lieselotte buck kijkt al een stuk beter uit zijn ogen, ook al ben je er nog lang niet elke stapje is er 1 in de vooruit.. En laat je stal genoten maar lekker zeiken, je heb tenminste een hart voor je dieren
Hier verder vanmiddag wezen dierentuinen hooguit 1 buitje gehad (moet ik volgend jaar maar weer doen, t was zalig rustig in de dierentuin)