Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Susanne schreef:Ah daar is knappe Mowgli weer. Welkom terugLeuk dat je wilt gaan mennen. Vroeger mocht dat niet toch van je ouders of verwar ik je nu met iemand anders?
Fennadev schreef:Mooi dat Mowgli het zo lekker oppakt!
Even terugkomend op het korte manen, lange manen. Wat zouden jullie doen met deze manen?
[ [url=m/ymzA82.jpg]Afbeelding[/url] ]
De andere kant is al helemaal een verschrikking. Die gaat in plukjes mee de andere kant op vanaf morgen.
[ [url=m/am4zxa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ayla schreef:Wat goed van Mowlgi! Wat was jouw naam ookalweer, Ellen toch?
Fenna: ik denk dat een sportcoupe en klein derde oor Alex idd beter zullen staan
sakvis schreef:Miriam, leuke foto's! Fijn dat hij al zo braaf is. Ik zou er wel een zweep bijnemen en een cap opdoen. Ook zou ik nog even goed naar de balans van de sulky kijken. Want hij lijkt nu in de lichtogen te duwen. Al snap ik ook heel goed dat je daar misschien niet op gelet hebt vandaag, zo met zo'n eerste keer.
Er zijn toch wel een hoop shetjes hier met korte kapsels. Geinig om te zien. Ik zou bij Alex zijn manen niet afknippen. Hij heeft al een 'iel' nekje. Korte manen zouden dat nog wel eens kunnen benadrukken.
Welke dekenmaat heeft Alex nu? Mijn pony heeft dezelfde deken gehad als veulen.