ik ben weer bezig gegaan met mijn nieuwe uitrijdeken, maat shet, eentje die voor het zadel sluit met klittenband zegmaar. hij word rood & de binnenkant creme kleurig, met creme bies als het goed is. of zwart, of gewoon wit, zwart lijkt me wel het handigst eigenlijk..
Neptunus
Geplaatst: 13-06-10 19:42
@booster gefeliciteerd !!!!
ik heb gisteren feest gehad van mijn lover, morgen is hij echt jarig.
Het gaat alweer een stuk beter met Jolly, je kunt nu weer rond de plek komen. Hij schijnt er zelf ook een stuk minder last van te hebben gelukkig!
Aylie: sorry, geen interesse, ik heb al hoofdstellen zat..
Booster: gefeliciteerd!
Vandaag bij Miracle een leren halster gepast, die ik van Buckje heb gekocht, het staat hem echt prachtig! Is wel wat te groot achter de oren, maar daar hebben ze de gaatjestang voor uitgevonden. Ben wel vergeten foto's te maken, dus die hebben jullie nog van mij te goed!
Desa: leuke foto! Ik ga even je topics bekijken...
We hadden trouwens zaterdag Miracle weer opgemeten. Dat beest groeit echt veel te hard, niet normaal meer! Vorige maand: schoft 92 cm, kont 95,5 cm. Zaterdag: schoft 92,5 cm, kont 97 cm! Zijn kont gaat dus weer mega hard de lucht in, net nu hij weer een beetje in verhouding kwam... Tja, je bent een naarling of je bent het niet!