Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Pretty schreef:xMonsterr schreef:Waarom zeuren mensen over mij dat ik tegen iemand zeg dat ze nooit hallo zegt terwijl ze zelf ook op andere gaan 'zeuren' & nee jitske dit is niet alleen voor jou bedoeld.
dat doe ik toch ook niet?
ik zeg nu alleen dat het wel eens leuk zou zijn als ze ook op mij (&ook andere maar vandaag was ik er alleen dan, met nog iemandwaar wel op gereageerd werd), reageert.
ook al is het maar 'oh leuk dat pretty anders was' (OF ZOIETS)
ik bedoel, ik voel me buitengesloten en als iemand daariets van zegt is het meteen weer rellen :S
_Pretty schreef:xMonsterr schreef:Waarom zeuren mensen over mij dat ik tegen iemand zeg dat ze nooit hallo zegt terwijl ze zelf ook op andere gaan 'zeuren' & nee jitske dit is niet alleen voor jou bedoeld.
dat doe ik toch ook niet?
ik zeg nu alleen dat het wel eens leuk zou zijn als ze ook op mij (&ook andere maar vandaag was ik er alleen dan, met nog iemandwaar wel op gereageerd werd), reageert.
ook al is het maar 'oh leuk dat pretty anders was' (OF ZOIETS)
ik bedoel, ik voel me buitengesloten en als iemand daariets van zegt is het meteen weer rellen :S
FlorisSam schreef:@ Lisette: Het maakt ons (mij iig) niet uit dat het over niets gaat,het gaat mij erom dat Kim vaak binnenkomt met een verhaal over haar pony's en wat foto's en vervolgens niet reageert op de rest van het topic.
Kimmiee19 schreef:FlorisSam schreef:@ Lisette: Het maakt ons (mij iig) niet uit dat het over niets gaat,het gaat mij erom dat Kim vaak binnenkomt met een verhaal over haar pony's en wat foto's en vervolgens niet reageert op de rest van het topic.
Weet je ik ben wel weg uit dit topic. Als er zo gezeurd wordt ben ik het beu.