Als Djailey een hengst was geweest had ik m verkocht en een bonte merrie ervoor terug gekocht. Gelukkig is het een merrie want ik ben nu al verkocht
Kelly
Geplaatst: 11-06-10 23:15
Ik wou dat ik ook een shet had Maar van m'n ouders mag ik het niet omdat ze dan moeten betalen aan én stalling én dierenarts én hoefsmid enzo ;o Maar ze vinden het ook niet goed als ik mee zou betalen :S Zodra ik 18 ben zal ik er een kopen, let maar op :'D
Voorlopig zijn 2 verzorgshetties ook wel genoeg
Laatst bijgewerkt door Kelly op 11-06-10 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Desa: gefeliciteerd! Wat een snoesje, vrij groot ook lijkt het wel!
Verder nog veel foto's voorbij zien komen!
Dinsdag werd ik door mijn zusje gesmst dat Jolly een behoorlijke wond achter zijn oor had. Lag goed open. Volgende dag heeft ze het met moeite schoon kunnen maken, Jolly bleef maar steigeren en was echt doodsbenauwd. Gisteren nadat ik uit de trein ben gestapt ben ik direct naar de pony's gefietst. Jolly schudt vaak met zijn hoofd en is enorm chagrijnig. Normaal is Miracle hem de baas, maar nu legt Jolly hem met gemak op de grond. Jolly had ook heel veel last van de wind, dat deed hem zo verschrikkelijk pijn! Voorlopig kan hij geen halster o.i.d. om. Je mag hem in een straal van 20 cm om die plek niet aanraken, je mag er niet eens naar kijken. Het arme beest, als er een pony is die niet zonder zijn training kan, dan is het Jolly wel. Die voelt zich zo verschrikkelijk verwaarloosd als je niks met hem doet behalve borstelen...
arme jolly. kan natuurlijk altijd dat die is gaan schuren tegen een hek (?) & daar zichzelf heeft opengehaald? lijkt me sterk, zul je denk ik niet zo'n open wond van krijgen maar je weet maar nooit.
Nee schuren aan een hek kan niet, overal loopt schrikdraad langs. Het kan wel zijn dat hij zich aan de heg heeft open gehaald, daar loopt niks voor langs omdat ze daaronder schuilen als het regent.