Kcinarual schreef:Maar ik wil toch even vragen welk halster je voor Toliene hebt Linsey? Vind hem leuk!
Hij is van de epplejeck geloof ik 6,95

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sakvis schreef:Patricia, kan jij je niet bij een andere fokvereniging laten inschrijven die eerder in de zomer de keuring heeft? Ik woon in het midden tussen 2 fokverenigingen en ik heb mij ingeschreven bij de vereniging die op een voor mij gunstig moment de premiekeuring heeft. De ene vereniging heeft 'm begin augustus, de ander halverwege september. Wij zijn dus al geweest en nu 'mag' ik gaan scheren. Overigens denk ik dat ik nu wel 'klaar' ben met de keuringen. Die derde premies zijn leuk, maar daar doe ik het niet voor![]()
Vervelend, alle zieke pony's in het topic. Ik hoop dat Jorie en Sjors weer snel minder last van de hb hebben, dat Alf zijn pees snel beter gaat en dat Toliene gauw van de medicijnen af kan.
Ingrid, mocht je het interessant vinden; ik heb een erg goede ervaring met een smeerseltje wat goed helpt bij peesherstel. Bedacht en geproduceerd door een dierenarts, kost iets van 30 euro en is heel zuinig in gebruik. Heel veel meer zal ik er niet over openbaar zetten. Daarvoor mag je mij pb'en (mocht je het interessant vinden).
IngridM schreef:vind het echt zo erg zielig allemaal voor AlfDe Stout deken en halster zijn leuk Patricia!
Romy lekker gespeeld met de pony's; leuk!
Linsey; fijn dat het in ieder geval niet iets veel ernstigers is erbij nog eens. Misschien heel langzaam wat af gaan bouwen? Of kan dat niet met dit medicijn? Kunnen ze langzaam wennen.
Ze ziet er erg lief uit!
Laura; succes met drukte op school!
Nou gisteren smid geweest. Eerst ijzer eraf gehaald om te checken. 1 nagel zat echt verkeerd en 1 twijfelde hij over. Ijzer er weer op, nu met slechts 2 nagels.
Strompelend van de pijn op stalletje gezet en pijnstilling geregeld bij veearts.
Mijn arme schatje.......