SammyFloor: Gewoon lekker blijven oefenen, dan komen jullie er vanzelf wel. En wat een leuk naambordje zeg!
Lieselotte: Wat vervelend dat Buck nog steeds niet beter gaat.. En met jou gaat het dus ook niet zo lekker zo te horen.

Mowgli4: Fijn dat het langelijnen met Mowgli zo goed ging. Hij is ook lekker aan het verharen zo te zien! Daar hebben ze hier ook last van. En wat een lieve foto’s

Hier vind ik het weer nog aardig meevallen. Op dit moment schijnt het zonnetje zelfs en gisteren was het, op een enkele bui na, ook prima weer.

Mira: Pip slooft zich dus lekker uit als hij knappe dames om zich heen heeft! Daar heeft Guus ook een handje van. Fijn dat het uiteindelijk wel goed ging. Ook leuk dat het vrijheidsdressuur met Max goed ging.
Else: Ik ben echt jaloers op jou dat jij de examens al gehad hebt! Ik zit nu nog 2,5e week in de stress, haha.

testebest: Fijn dat je lekker gemend hebt.
Ayla: Succes met groomen dit weekend! Hopelijk geneest de rainrot bij Fleur snel.
Nathalie: Fijn dat je gaat verhuizen! Ben je eindelijk van het gezeur met je weidegenoot af.
Susanne: Spannend dat je nog even moet afwachten hoe of wat. Ik zal voor je duimen. Fijn dat je nieuwe wagen opschiet! Wel foto’s showen als hij klaar is hè.
Mandy: Fijn dat je balkon nu katproof is! Kunnen ze lekker buiten zitten.
Ik ben weer helemaal bij geloof ik. Het is hier een ontzettende drukte dus tussendoor meepraten gaat soms een beetje lastig. Zoë begint weer uit haar puberteit te raken, want eergisteren ging het lange lijnen echt super en deed ze erg goed haar best! Gisteren hebben ze een vrije dag gehad omdat ik bijna de hele dag weg was, dus ik ben benieuwd hoe ze het vandaag gaat doen.