laat je het veulen nu al springen ?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kimmiee19 schreef:Als je even terug leest zie je dat ik zeg heb hier een filmpje dat jullie kunnen kijken terwijl ik Bijlees
FlorisSam schreef:Leuk filmpje,eigenwijs ding
Die 2e,tsja was niet mijn keuze geweest,ik had de hindernis weg gehaald.
Kimmiee19 schreef:Na die filmpje hebben we het ook weg gehaald. Maar ik heb 3 rondjes ff door gedaan omdat Karin weer terug viel van galop naar draf zonder dat ik het zei.
FlorisSam schreef:Kimmiee19 schreef:Als je even terug leest zie je dat ik zeg heb hier een filmpje dat jullie kunnen kijken terwijl ik Bijlees
Ja,maar je kwam een paar weken geleden ook al zo binnen,reageert ook eigenlijk niet op anderen in het topic,behalve als ze op jou berichten reageren,ik weet dat je bijleest,had ik al eerder gevraagd,maar ík erger me eraan als je binnenkomt met jou nieuwtje en vervolgens niet op anderen reageert,of je nu bijleest of niet.
Valt mij op,kan ook aan mij liggen,maar het is mijn mening
Kimmiee19 schreef:FlorisSam schreef:Ja,maar je kwam een paar weken geleden ook al zo binnen,reageert ook eigenlijk niet op anderen in het topic,behalve als ze op jou berichten reageren,ik weet dat je bijleest,had ik al eerder gevraagd,maar ík erger me eraan als je binnenkomt met jou nieuwtje en vervolgens niet op anderen reageert,of je nu bijleest of niet.
Valt mij op,kan ook aan mij liggen,maar het is mijn mening
Ik wilde nog gaan aanbieden om voor het nieuwe topic te gaan quoten maar als mensen zo gaan zeuren ben ik er snel klaar mee en ben ik weg.
FlorisSam schreef:Ja,zag ik maar toch had ik het niet gedaan
Mijne heeft een tijdje stil gestaan toen het veulen er was,maar die was dan ook ondervoed toen ik haar kocht...
xMonsterr schreef:Waarom zeuren mensen over mij dat ik tegen iemand zeg dat ze nooit hallo zegt terwijl ze zelf ook op andere gaan 'zeuren' & nee jitske dit is niet alleen voor jou bedoeld.
xMonsterr schreef:Waarom zeuren mensen over mij dat ik tegen iemand zeg dat ze nooit hallo zegt terwijl ze zelf ook op andere gaan 'zeuren' & nee jitske dit is niet alleen voor jou bedoeld.