TANJA IS NET BEVALLEN VAN WAARSCHIJNLIJK EEN ZWART MERRIEVEULEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Werd gebeld door RCruitersport waar ik de melder bij gehuurt had. De mensen die het voor mij gehuurt hadden waren gebeld door de melder, en hebben gelukkig de ruitersportzaak gebeld. Oftewel de simkaart was toch niet goed ingesteld op mijn nummers Werd rond half 12 gebeld, heb trillend en zwetend kleren aan weten te krijgen, zus is in dr pyama mee gegaan, kwamen we bij de wei aan en zagen niks. Hadden uiteraard ook geen zaklamp meegenomen Auto zo geparkeerd dat het licht over de wei scheen maar geen zwarte en geen bruine pony te zien. Toen met mobiel het land in gegaan, Challenge kwam ons tegemoed en Tanja zagen we verderop STAAN. Naah die heeft geen veulen hoor. Kwamen we dichterbij, en ik siste hijgend ehm.. ehm.. volgens mij.. zus: daar! links staat iets zwarts of niet? 'JAA! Pfffffff ze heeft het helemaal zelf gedaan! Oow Noom ben zo blij ze heeft het zelf gedaan! Pfffffff ben zo opgelucht!'
Challenge was uiteraard nieuwsgierig maar Tanja verdedigde het veulen nog niet goed waardoor Challenge het veulen een duwtje gaf en hij/zij weer omlag. Dus die staat nu in de wei ernaast.
Ben zooooo opgelucht! Morgenochtend even de DA bellen om het te laten controleren.
Okee dat matcht goed bij z'n halster (die is ook groen ;3). Al zal dat halster wel even gewassen moeten worden want hij is intussen grijs xD. Dan ga ik binnekort naar de winkel ^.^ Zodra ik het heb gekocht ga ik er foto's van maken (: