Hooooi Ik kom net terug van Sparkle. Even met hem gewandeld want ik had niet zo veel tijd, omdat ik daarvoor ook les had ;o Hij was weer lekker ondeugend vandaag. En mn moeder ging foto's maken
Haha 't ziet er niet uit. De auto op de achtergrond, ik die vaag naar Sparkle kijkt, Sparkle die op de 2e foto bijna slaapt enne ik... ja ik keek daar nogal raar Binnekort ga ik eens goede foto's maken ipv dit soort xD ;
Heb net met Bam droog gemend. Super pony deed het perfect (nou ja Halt is nog steds geen echte halt ) Oh ik kan niet wachten totdat ik geld heb om mn sulky te kopen ([AR-ITP] Nelson (Minipaard hengst) voor de sulky) en nieuw tuig, gezien het kuntstof tuig wat ik nu heb van ellende uit elkaar valt
ja die heb ik ook gehad heerlijke wagentjes zijn het veel veilige km gewenst!
Kelly
Geplaatst: 09-06-10 20:42
M'n moeder had er ook zo een, In het blauw. Ik noemde het altijd de baby-auto :'D en hij had ook altijd zo'n baby-toeter terwijl andere auto's zo'n normale hadden, vond ik
DeSa
Geplaatst: 09-06-10 20:43
Emuline schreef:
ja die heb ik ook gehad heerlijke wagentjes zijn het veel veilige km gewenst!
Ik hoop het Wist al niet eens hoe ie in zn achteruit moest. Zat steeds op die pook te duwen en in zijn 1 zetten. Niet hé. Toen ben ik het boekje eens gaan lezen