Heey Helga, Effe over wat je gestuurd heb ik toen ook naar geinformeerd en ik kreeg het zelde antwoord en ik ben er nu ook mee bezig, mijn kleine shet mickey wordt alleen nog door kleine kindjes gereden en mijn grote Quincy is nu aan het overschakelen ik rij haar nog 1 of twee keer per week en als ze straks haar veulen heeft ga ik helemaal niet meer op haar rijden en ze loopt nu ook de rest van de week met kleine kindjes op haar rug ik ben een ponyclub gestart zodat ze wel gereden worden. En als ze een dag niet gereden worden longeer ik ze of ga met ze wandelen en als leonie komt rijden gaat ze ook op Quincy, ik ga op een tinker rijden van de moeder van het meisje wat mickey's verzorger was voordat ze een eigen pony kreeg. Dus ik wou je effe laten weten dat eraan gewerkt wordt, Groetjes ***
volgens mij was de samenvatting zoals Yamcha 'm had gemaakt in principe al "sticky-klaar", ik weet niet wat de volgende stap is.....moet een MOD het sticky maken?
Als jullie de zaak helemaal klaar hebben, wil ik dat wel regelen. Kan iemand het complete document dan in Word-bestand naar mij mailen? Als het goed is moet dat via annash@bokt.nl kunnen.