Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elinaa schreef:eline, je stond weer leuk in het shetlandblad(sorry ff offtopic), leek me erg mooi daar zeg in redefin
Zilfstar schreef:Stardust0 schreef:pff. zoals het er nu naar uitziet ga ik weinig kansen krijgen om naar dust te gaan, omdat er nu oppeens iemand bij moet zijn, en dust is zo mak als een lammetje, zal nooit trappen ofzo, en ik ga echt niet met die andere paarden aan de gang maarja.. net even geweest, dust maar een kwartiertje uit laten kunnen razen, daarna was hij hyperactief nogsteeds, en dit gaat tenkosten van onze band vrees ik.. maarja, het lange lijnen dat krijgt dus even rust.
Hoezo moet er iemand bij zijn dan? Omdat hij nu zo hyper is?
Stardust0 schreef:Omdat de stal waar ik nu staat nogal afgelegen ligt, en er alleen sochens en savonds iemand komt. Maar ze zijn gewoon overbezorgt.. Hij is wel druk, dat kan je zien, hard hinniken en rennen door het weiland, maar als hij een halstertje of een hoofdstel omheeft, dan is ie zo mak als een lammetje.. Achja, vandaag is hij bij de andere paarden gezet, en ik verwacht dat die twee zich een beetje gedragen.. Ik kan aanstaande dinsdag/woensdag er pas weer heen.. Flink balen! Tenminste, ik kan eerder, maar die mensies niet.
Evelli schreef:Met een singel om draaien ze net zo makkelijk om hoor
kom je nog meer in de klit dan zonder singel
althans, bij mij