Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Max schreef:Dennis als jij ze met een 1e premie en in die kleur kan vinden voor 150 euro wil ik er meteen wel 10
).
Meavey schreef:Een goede basis merrie vind ik niet eens zo erg in het NMPRS hoor Dennis, echter een hengst zou ik idd nooit niet gebruiken, en Dennis heeft natuurlijk helemaal niks bekend.
Een merrie kan je altijd door luxe laten dekken, maar zelf zonder enig papier of stamboek is Whoopy gewoon apart door haar kleur.
Ik denk dat je héél wat gekken voor haar zult vinden!
, het is dat het zo'n goedzak is dat hij nog hengst is, dat is hij niet speciaal voor de fok).
palomino is nog wat donkerder als zijn kleur
XxSultanxX schreef:Meavey:Mijn hengstje is wel issabel or![]()
hij lijkt mischien wat donker op foto,hij is gechipt door het shetland stamboek en die zei ook dat het issabel waspalomino is nog wat donkerder als zijn kleur
Meavey schreef:Mmm ja een kleur als Whoopy zie je weinig, kwam laatst nog een papierloos exemplaar tegen voor 1400 euro.
Shets brengen weinig op tenzij ze apart zijn en voor apart betaald men.
Voor Whoop krijg je zeker 500 euro denk dat dat zelfs veel hoger kan oplopen, van een 4 cijferig getal zou ik niet opkijken in elk geval.