Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb vandaag gekeken en denk dat we voor een enkel asser van 110 breed gaan. De dubbelassers zijn eigenlijk allemaal te zwaar voor mijn auto, en ik wil een nieuwe auto echt nog even uitstellen voor zolang dat kan. Van de mensen die ik ken met een hati enkel asser heb ik eigenlijk nog nooit iets negatiefs gehoord over de wegligging. Dat zou ook wel heel erg zijn voor dat geld, als ze dan achter je auto aan stuiteren
Kiekeboefje schreef:Teteltee, fokkers benaderen of shetlandponyforsale.nl, ik ken de hoster van de website goed en mijn pony's komen beide bij hem vandaanWeet niet waar je woont, maar op websites van modernere fokkers van shetlanders staat vaak wel wat te koop. Ik houd niet zo van marktplaats raspony's dus kan ik je niks over vertellen. Ik begin vaak bij de fokker aangezien zij hun pony's het beste kennen.
Als je bij mij in de buurt woont wil ik je wel helpen
Hoe gaat het nu? Leuk dat de pony's nu ook in dubbelspan staan!
Ik heb zelf een tweedehands Hati trailer gehad, gekocht bij Marsman zelf. Helaas was ik daar maar kort blij mee aangezien de verf na een aantal weken ineens af begon te bladderen. De trailer kwam uit 2012, maar stond bij de vorige eigenaar altijd overdekt en bij mij niet. Volgens Marsman was het een bekend probleem maar het zou iets van €500,- kosten om dat ene wandje te laten vervangen met het risico dat het bij de andere wanden ook ging gebeuren, terwijl ik net zo'n €4.000,- voor de trailer betaald had... en ik kwam er al gauw achter dat Sjors er maar net in paste en er daardoor niet comfortabel in stond, ik kon er zelf niet in staan met mijn 1.75 en ik kreeg mijn sulky niet in mijn eentje op de speciale sulky steun die hij voor mij op de dissel had gemaakt. Hij reed overigens hartstikke prima, geen gestuiter ondanks dat het geen tandem asser was en lekker licht waardoor ik 'm kon trekken met mijn Peugeot 306. Uiteindelijk toch verkocht en een lichte tweedehands Blömert tweepaards trailer gekocht (680kg leeg uit mijn hoofd) die mijn Nissan Qashqai prima trekt. De sulky zet ik in de punt en daar kunnen dan nog twee pony's voor staan.
).
Ronny wordt wel echt al een grote jongen, leuk om te zien.
maar moet zeggen dat ik het niet heel erg vind.
TinkerTreas schreef:Ik heb Jente via Facebook gevonden, ze stond op de pagina "shetlanders zoeken een nieuw baasje".
)
Het hoeft inderdaad niet warm te zijn, maar droog en geen windkracht 7 zou wel erg prettig zijn 
Frummels schreef:Lori: Ik ben die regen ook echt zo ontzettend zatHet hoeft inderdaad niet warm te zijn, maar droog en geen windkracht 7 zou wel erg prettig zijn
TinkerTreas: Oh wat toevallig! Staat hij daar nog steeds? Of stond jij daar met hem?

hij is 1 grote klittenbos op dit moment. Ik snap wel dat hij jeuk heeft, haha.
maar op z'n huid is hij schoon en droog, dus t zou moeten lukken.
Haley heeft er zo'n hekel aan om gekriebeld of geborsteld te worden als ze nat is. En dat is eigenlijk altijd.
.
(Meestal scheer ik in maart pas voor het eerst en dan meteen volledig, maar dat vind ik nu te koud met 24/7 buiten leven).