NMPRS hengstenkeuring 2014

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 22:11

Stef daar steekt een verhaal achter en kan je misschien beter in pb vragen aan Diana. Ze heeft er een goede reden voor. En snap het wel....

Ik ga het hier niet vertellen, want wil niemand pijn doen.

Dustinlover

Re: NMPRS hengstenkeuring 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 22:22

Lorenzo: één grote 60L speciekuip vol met hooi(verdeeld over de dag), halve kilo gerstemix, halve kilo pavo enegy control
Benji: Onbeperkt hooi,1,5 schep paardenmeel,halve kilo gerstemix, halve kilo pavo cerevit,3/4 kilo pavo energy control.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 22:29

monnikenburg schreef:
oedsje schreef:
Mhs heeft ook longeersingels voor de kleintjes

daar koop ik niks

Snap jullie connectie , maar wel flauw je zo hier over uit te laten.
Correct my if i'm wrong,
Geloof niet dat dit specifiek op de service of spullen van MHS zelf slaat want die is gewoon goed.

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 22:35

Nee is meer persoonlijk. Als ik het goed heb in elk geval. ;)

Shetclub87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 22:55

wow dustinlover wat veel cezar krijgt echt veeeel minder! halve kilo per dag coolmix maar wel steeds hooi

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 22:56

Geloof dat iedereen vrij is om zijn spullen te kopen waar hij wil of niet.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 23:06

stal_HD schreef:
Nee is meer persoonlijk. Als ik het goed heb in elk geval. ;)

I know , daar doel ik ook op.

Is iedereen vrij in, alleen zette je het zo neer alsof het aan de shop zelf lag.
Tenminste zo kwam het op mij over ;)

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 23:18

shetclub: benji is aan de magere kant dus die moet meer vlees krijgen en Lorenzo is op wat buik na redelijk goed dus aantal weken van te voren even op dieet en nu al goed trainen moet het wel lukken :)

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 23:53

Niets bij MHS kopen...Ik wou dat ik het kon _O- Zit mn tripje naar het oosten al tijden uit te stellen :')

Shetclub87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 00:19

Dustinlover schreef:
shetclub: benji is aan de magere kant dus die moet meer vlees krijgen en Lorenzo is op wat buik na redelijk goed dus aantal weken van te voren even op dieet en nu al goed trainen moet het wel lukken :)

ah ja dan mag ie wel lekker aankomen! ik heb ook een mager paard (officieel niet van mij) maar ik moet er wel voor zorgen. ik geef hem ook echt super veel altijd haha

maar ik twijfel soms of ik iets anders moet voeren wat beter is. hij doet het hier opzich goed op hoor! maar je hebt echt zoooooo veeeeeeel verschillende soorten voer dat ik denk er is altijd wel iets beters

Foss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 08:12

Mhs heb ik laatst voor het eerst wat bij besteld echt snelle levering en prima kwaliteit.

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 09:20

Minihorseshop.....super service en super spullen! En idd een flauwe reactie van Diana. Ik kan zelf ook wel verzinnen wat er speelt maar om dan zo kinderachtig te reageren. Zielig!

Ik ga gauw weer heen. :D

Shetclub87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 09:27

wow mhs is.vlakbij mij!!! ik fiets er binnenkort maar eens naar toe! moet ik wel eerst bellen van te voren zag ik

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 09:56

Pardon. Flauwe reactie van mij??????
Ik zeg alleen dat ik daar niks koop.
Ik zeg verder helemaal niks ten nadelen van wie dan ook.
Jullie maken er zelf een soap van.
Erg volwassen hoor.

Ik heb hier om de hoek ook een ruitersportzaak waar ik niks koop.
Waar maken jullie je druk om zeg.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 10:36

Ik vind het ook een geweldige winkel. Voel me als een kind in een snoepwinkel haha :D

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 10:50

Zou er toch maar niet in bijten hoor, zal niet lekker smaken hahaha

_Fer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 11:03

Goeiemorgen!

Mag ik hier even meelezen...
Ik zie dat zowel anja als mariska hier ook meekletsen op bokt en dat dit topic over de HK gaat...
Wij hebben 2 NMPRS hengstjes gekocht ( fast & dyon) Nouja we noemen t al gekocht maar moeten ze nog ophalen en betalen haha maar dat gaat a.s weekend gebeuren...
M'n man wil heel graag met ze naar de keuring en uiteindelijk dus ook naar de HK...

het ras is voor ons totaal nieuw dus we zijn ons een btje aan het verdiepen wat en hoe ze alles willen zien op de keuring... Vandaar, ik lees stilletjes mee, echt meepraten kan ik niet hihi

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 11:23

_Fer_ schreef:
Goeiemorgen!

Ik zie dat zowel anja als mariska hier ook meekletsen op bokt en dat dit topic over de HK gaat...
Wij hebben 2 NMPRS hengstjes gekocht ( fast & dyon) Nouja we noemen t al gekocht maar moeten ze nog ophalen en betalen haha maar dat gaat a.s weekend gebeuren...
M'n man wil heel graag met ze naar de keuring en uiteindelijk dus ook naar de HK...

het ras is voor ons totaal nieuw dus we zijn ons een btje aan het verdiepen wat en hoe ze alles willen zien op de keuring... Vandaar, ik lees stilletjes mee, echt meepraten kan ik niet hihi

Welkom! En gefeliciteerd met julle knappe aankopen! Zowel fast als Dyon zijn twee prachtige kereltjes met potentie! Ga je veel plezier van hebben! Zag het bericht net op Facebook langs komen haha.
Moet je wel waarschuwen, minipaarden zijn verslavend! ;)

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 11:27

_Fer_ schreef:
Goeiemorgen!

je hebt een knap stel gekocht <3 misschien vind je het leuk om hier ook mee te kletsen? allemaal minipaardofielen hier :+
[HK] MGTtM13, The greatest things in life are the little things.

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 11:52

Welkom alweer een verslaafde in de dop. hahahha.

Ik koop ook mijn spulletjes waar het me net uitkomt. Maar ik koop geen spullen voor het hebben. Ik heb nog zoveel te willen en moet echt sparen voor prioriteit nr 1 alhoewel die wel eens wil veranderen hahahaha.

Fer is bent dus begonnen met hengstjes, erg leuk die spelen zo leuk met elkaar. <3

Shetclub je moet echt zelf uitzoeken waar je paardje het beste op reageerd. En dat kan best lang duren... := := ondervind ik zelf.

Ik moet zeggen dat ik kid er super uit vind zien. Iets meer spiertjes erop en klaar is kees. Niets afvallen en ik hoop dat hij dat ook niet gaat doen...
Ik heb het nog nooit gehad, maar hoe verliefd kun je zijn op je eigen hengstje.... :o 8)7 Ik vind hem zo leuk. Hoop de jury ook. hahahaha

_Fer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 11:56

@Maydine: Thnxx, we zijn erg benieuwd naar ze !!
hihi okeee.... gevaarlijk dus... voor je het weet heb je er 20??
we hebben de pony's niet aan huis dat scheelt weer, moet allemaal wel haalbaar zijn

@Jolandje:Thnxx! & bedankt voor de uitnodiging! ga ik zeker doen... was al op zoek naar een hk topic ofzo maar kon niets vinden hihi

@Stal_HD: bijna begonnen hoor haha ze zijn er nog niet! we hebben ze zelfs nog niet in het echt gezien alleen op foto & filmpjes ... maar als ze geen rare dingen mankeren gaan ze zekers te weten mee :D

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 12:03

Welkom, en inderdaad minipaarden zijn net als chips, aan 1 heb je nooit genoeg hihi

_Fer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 12:07

@Monnikenburg: ja mn man zat al naar merrie's te kijken en naar nog een hengstje...
maar dat heb ik hem toch even uit z'n hoofd gepraat !! eerst maar even deze 2, kijken hoe dat is...!!
maargoed zijn er ook alweer gelijk 2 he :P we vonden het anders zo zielig als fast alleen stond dus dat was een goed excuus...

eigenlijk slaat het nergens op want er staan nog meer paarden op het plekje waar ze komen maar goed nu kunnen ze samen een landje delen enzo haha misschien wel zo gezellig (hopelijk slaan ze elkaar niet tot moes)

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 12:09

hahaha Ik ken het hoor. Toen ik 2 jaar geleden met deze ukkies begon wilde ik ook met 1 beginnen, kocht er ook gelijk 2 en enkele weken later had ik er 7 haha
erg he

_Fer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 12:17

wowwwww ik hoop toch niet dat het bij ons ook zo hard gaat! maar gister hoorde ik mn man al zeggen ja mn broer vind het misschien ook wel wat dus misschien kan ik er dan nog 1 bijkopen voor hem en dan gaan wij er mee aan de slag..... ik zeg uhuh haha