Hebben jullie geen binnenbakken in de buurt waar je naartoe zou kunnen?
Bassenqua
Geplaatst: 11-03-13 14:48
Fietsen ga ik dus echt niet doen, levensgevaarlijk hier, de wegen zijn niet schoon dus opgevroren sneeuwplekken op de weg Nee ik hou hem liever heel.
Stef, goed idee trouwens, er is hier in de buurt een binnenbak waar ik wel zou kunnen vragen.
Happinez
Geplaatst: 11-03-13 15:49
hebben jullie zoveel sneeuw dan Esther ? Hier niets op de wegen namelijk in wei paar minimale witte toefjes that's al. De bovenlaag van mijn bak is zelfs gewoon los, heb dus gewoon geluk
het asfalt als het schoon is natuurlijk kan geen kwaad, opgevroren onregelmatige oppervlaktes/ steentjes wel daar krijgen ze idd die kneuzingen van. Als het dan gaat dooien of ieder geval wat minder vriesdroog is komt dat naar voren, want ook (de zool van) de hoef word dan weer zachter en gevoeliger.
LS_fotos
Geplaatst: 11-03-13 15:59
Als er iemand foto's wilt buiten of binnen, geef dat dan even van te voren aan dan kan ik er rekening mee houden.
Brights buikje begint er al een beetje af te gaan, alleen nu twee dagen stil gestaan omdat ik aan de andere kant van het land zat. Hopelijk vanmiddag nog even tijd hem een paar rondjes te laten lopen, anders morgen weer, even 3 dagen "vrij" (niet dat hij normaal werkt hoor, maar even 10 minuutjes per dag los in de bak laten draven) kan nooit kwaad, hij is nog jong.
Hopen dat het gauw weer beter weer word, maakt het stuk leuker met trainen etc.
Bij ons ziet het al "mooi" wit! Ik hou zeer veel van sneeuw en vriesweer, maar deze keer vind het ik niet fijn. We hebben geproefd van lenteweer en nu dit. Gelukkig heb ik voor dit jaar geen hengsten voor de hk en is de eerste show voor ons pas eind april
Hihi fietsen hebben we ook al gedaan, alleen meneer vertikt het na een tijdje om mee te lopen met conclusie dat die echt niet meer voorruit gaat. blokkeert en bam daar sta ik dan aan 250 kilo pony te trekken Heb het nog wel met mijn vriend gedaan als hij erachter fietst is er geen probleem, maar ik ben vaak alleen. Hij komt wel gewoon los iedere dag en mijn hondjes jagen er een beetje achteraan en ik probeer een beetje te stappen met hem, maar vandaag is het gewoon zo koud dat ik liever niet men huis uit kom
Wow dat zijn er echt veel... Ik heb er ook echt zin in, maar nu wil ik toch eerst dat die witte poeder weg is en die wind Jet zijn staldeur staat nu open, maar no way dat hij naar buiten gaat haha, hij vind zijn stalletje veel te gezellig geloof ik
Tosadog
Geplaatst: 12-03-13 12:21
Is dat alles bij elkaar of alleen nieuwe jaargang Linda? Toch ieder jaar weer veel hengsten hoor!
Alles bij elkaar, normaal zaten we wel aan 200 dus vooralsnog minder als normaal. Maar misschien nog wat bij- en te late inschrijvingen.
Joscaa
Geplaatst: 12-03-13 15:20
Dat zijn der best wat!
Bright loopt helaas niet zo lekker, kort en soms echt kreupel... Hopelijk komt het van het spelen op bevroren grond, hij had gelukkig geen dikker of warmer been oid en was wel lekker blij en vrolijk aan het stuiteren toen ik even stukje met 'm ging lopen om te kijken hoe ernstig het was.
Verder is zijn vacht echt enorm lelijk, iemand tips? Het lijkt wel een stekelvarken! Op sommige plekken heeft hij mooie nieuwe haren die gewoon zijn kleur zijn en mooi zijn, op sommige plekken (zoals hals) groeit hier en daar een plukje haar..... Zijn halve hoofd is alweer best lange/dikke vacht, andere plekken van zn hoofd gewoon kort/geschoren vacht..