Ik twijfel ontzettend of ik ab toch zal scheren. Ze zit echt dik in het haar.... Mn tuig verdwijnt er gewoon in.. Maarja, ze staat 24/7 buiten, dus dan moet ze onder deken, die ongetwijfeld gesloopt wordt, of ze moet naar binnen....
ik heb een vraag voor de keuring. Ik moet pas bij rubriek 10 de eerste en 16 de laatste moet ik er dan ook vanaf het begin zijn? zo niet hoelaat moet ik er dan ong zijn
keuring of show? Er is 1 ring keuring, en 1 ring show, en de rubrieken volgen elkaar op in elke ring. Dus rubriek 13 (show) komt vóór rubriek 13a (show) ff als voorbeeld
Show dus dan is het achter elkaar als er 1 in rubriek 13 en 1 in rubriek 13a zit bedankt!! Hoe lang verschil zit er dan ongeveer tussen? 5 minuten of zo? Bedankt voor de informatie!
Nee alsjeblieft niet binnen, helemaal geen ruimte daar voor de menrubrieken! Miss valt alles mee en waait de regen over (dus niet zoals MK vorig jaar )
Omdat je dan met alle paarden bij elkaar opgepropt staat, je kan dan niet lekker inrijden. Show was in 2009 binnen en toen moest je op dat stukje bij de linkerbak (20x40 bak) inrijden, was niet heel veel ruimte en toen waren we slechts met zn vijven. Ik heb ook nog een tandem en een tweespan mee he