Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Larachel schreef:Ik heb echt een super leuke dag gehad, Falke heeft het erg goed gedaan![]()
Hij liet zich goed zien en behaalde een 1e premie en liep als 2e vooraanDe jury had geen commentaar alleen de vraag waarom hij geen hengst meer was, ze hadden hem graag voor de fok gebruikt.. Ben super trots op hem
!!

Meavey schreef:Larachel schreef:Ik heb echt een super leuke dag gehad, Falke heeft het erg goed gedaan![]()
Hij liet zich goed zien en behaalde een 1e premie en liep als 2e vooraanDe jury had geen commentaar alleen de vraag waarom hij geen hengst meer was, ze hadden hem graag voor de fok gebruikt.. Ben super trots op hem
!!
Hoi wist niet dat je ook op bokt zat, ik ben Linda de ex eigenaar van Jagdfalke dus, wat lijkt ie op hem zeg mooi paardje hoor!
Gefeliciteerd!
Bedankt, had Jagdfalke op de hengstekeuring gezien en falke lijkt inderdaad veel op hem.
Ik heb nog meer foto's met jou erop 
en 2 2e premies, maar dat kwam bij britt omdat ze haar liever wat hoogbeniger hadden gezien en bij sky dat ze wat ouder oogte.. nouja als dat alles is..
Blaze zag er meer uit als een merrie dan een hengst. Dat hij jeugdig is kan ik bij inkomen maar hij is gewoon braaf.
. Ik weet dat hij achter niet zo lekker loopt, misschien kunnen we dat beter krijgen als hij wat ouder is, nu is hij nog te jong om mee te werken. In de ring was hij ingekakt maar toen hij eenmaal in de rij stond opgesteld na het lopen werd hij wakker, druktemaker. Hij kreeg een 3e premie. Ze legden uit dat ze speciaal bij de jonge hengsten de lat erg hoog hadden gelegd, toen vertelden ze ook hun bevinding van het been. Maakt me niet uit, hij is mijn zachtaardige poeppie met zijn mooie lange manen.
. Wik misschien volgend jaar nog mee al voelde ik me wel boerin met mijn belsjes tussen het poppenspul.
. Nog een mooi paars halstertje gescoord.