Manon: Kan ik me voorstellen. Ik vind het zelf ook nooit een prettig gezicht. Ik ben heel blij dat Pepper zonder verdoving behandeld kan worden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IngridM schreef:Hoe komen die pony's zo heet? Grappig dat meerdere het ook echt hebben.
Zondag m'n eerste men-wedstrijdje ooit wat super gaaf dat ik mee mag doen met Deedee van Ciska. Ik wil niet zenuwachtig worden maar ervan genieten. Ben alleen beetje bang dat ik vergeet hoe ik moet rijden hahaha. Zou echt iets voor mij zijn.
Susanne doet toch mee zag ik,oh nee lees nu verder en zie van niet, jammer! Had Willem graag gezien want die zag ik verleden keer niet in het parcours. En Linsey en Bianca. Gezellig!
Mandy wat fijn dat het meevalt met Max!
Mirriej; ga je voor het echie of ook impuls? Genieten he
Patty, hoe gaat het nu met Chip?
IngridM schreef:Haha arme jullie
Ik weet nog geen eens hoe dingen werken bij mennen. Bellen ze als je mag beginnen? Moet je nog ergens groeten (net als bij springen bv?) Kortom, ik ben zo groen als gras. Dingen die handig zijn te weten?
Susanne schreef:Ingrid start vaardigheid: je komt de baan in, zorg dat je nog nergens doorheen rijdt (poortjes/start finish), groet en lach lief naar de jury en na de bel ga je rijden. De tijd gaat lopen zodra je over de start rijdt. Na afloop groet je ook even.