Gisteren avond voor t eerst in t L gestart. Een fijne ontspannen proef kunnen rijden (dat was t doel hij kan soms zo sensibel zijn) en naar huis met 2 winstpuntjes. Nadeel van starten op vrijdag avond was dat we rond half 1 pas thuis waren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
linda_gigant schreef:Zo dat is laat zeg!Ik doe aan dierendag als ik er aan denk. Vroeger als penny meisje ging ik all out taarten bakken enz. Maar tegenwoordig vergeet ik t eigenlijk altijd. Maar hij word elke dag genoeg verwend.
Gisteren avond voor t eerst in t L gestart. Een fijne ontspannen proef kunnen rijden (dat was t doel hij kan soms zo sensibel zijn) en naar huis met 2 winstpuntjes. Nadeel van starten op vrijdag avond was dat we rond half 1 pas thuis waren
Quilfa schreef:heel.luxeIngrid:
[ [url=m/gEDIcj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag weer verwisseld, ziet er alweer beter uit! Nu issie helemaal groen.
Ben wel bang dat hij volgend weekend zo blij is dat ie weer naar buiten mag dat het weer los knapt..
Is het erg luxe dat ik altijd al woensdagavond om 21.00 weekend heb?
Jessica_1998 schreef:Ah wat vervelend, hoop dat er niks bijzonders aan de hand is!
Ook zag ik een gedeeltelijk geschoren pony voorbij komen, handig!
En een met een ingepakt voetje, hoop dat t snel geneest
Quilfa schreef:Jessica_1998 schreef:Ah wat vervelend, hoop dat er niks bijzonders aan de hand is!
Ook zag ik een gedeeltelijk geschoren pony voorbij komen, handig!
En een met een ingepakt voetje, hoop dat t snel geneest
Die waren allebei van mij volgens mij!heb Ernst alleen hals borst en hoofd geschoren ivm verstikking op die plekken, ideaal!
Ik geef auto rijles, maak maandag en woensdag wel dagen van 8.00 tot 21.00, dan moet ik 7.00 weg en ben ik 21.45 thuis, maar daarna wel lang weekend!