leukkkk ik ga optijd op bed, morgen stage van half 8 tot 4, en dan werken van half 7 tot half 10.. drukke en saaie dag morgen..
ladylisa
Geplaatst: 26-04-11 20:50
Hey Jitske!
Anoniem
Geplaatst: 26-04-11 20:54
Mijn planning: Ik ga ook vroeg naar bed,afgelopen nachten amper geslapen (heb een paar van die rotvogels die nesten bouwen in mijn dakgoot) Morgen uitslapen,hoef pas om half 9 weg,na school nog even het dorp in,ben ik tegen zes uur/half 7 thuis, huiswerk maken,en dan weer slapen. Gelukkig donderdag rustiger en bijna vakantie
wij moesten vandaag wat eerder op les komen, moesten de ponys uit de wei halen was weer de eerste keer dit jaar dus we moesten een kwartiertje eerder er zijn. lies en ik waren er, Ramona en Beauty uit de wei gehaald, aan het borstelen, beetje gezelligdoen ondertussen kwamen nog 2 meisjes van onze les, F(13 jaar) R(10 jaar) met R haar vader binnen, die gingen ook naar de wei. wij vroegen aan de vader van R of hij Willow (pony van M die altijd de manegepaarden verzorgd) ook mee wou nemen, zij had dat aan ons gevraagd.
komt na dik 10 minuten F heel hard de manege binnen gerend, WILLOW HEEFT EEN VET GROTE SNEE AAN ZIJN BOVENBEEN!!! dus ik dacht, dat zal wel meevallen, F overdrijft soms nog wel eens
nietdus, R en haar vader kwamen binnen het hele rechtervoorbeen van Willow onder het bloed ik liep gelijk naar buiten, even wat mensen waarschuwen de 1 belde M en de ander belde ondertussen de DA omdat ik er totaal niet tegen kon ben ik maar buiten gaan staan anders zou ik ook nog flauwvallen
de DA is gekomen, het is gehecht.
maar de grote vraag: hoe is het gekomen?
de vader van R had willow al uit de wei gehaald, maar R was nog bezig met haar pony Jolly. hij wou R even helpen, dus heeft hij Willow aan het hek geknoopt. niet wetende dat willow gaat trekken als hij geen zin meer heeft, dit gaat 10 van de 10 x goed, maar nu dus niet willow is gaan trekken, heeft het hek uit zijn schanieren getrokken en heeft het hek dik 10 meter achter zich aangesleept zo is het uitsteeksel waar de pin van het hek doorheen moet tegen zijn rechtervoorbeen aangeschuurd. en kwam er een winkelhaak in zn been van dik 10 bij 5 cm.
het is allemaal goed afgelopen gelukkig maar het jammere is dat M morgen voor haar examen Instructrice weg moest. en willow mee zou gaan. maar daar is gelukkig al een oplossing voor.
succes met lezen (: verder ging paardrijden wel goed trouwens we hadden les van iemand anders, die Z1 dressuur rijd. dus mijn zit was vandaag best wel netjes vergeleken bij anders
was wel even schrikken ja. maar gelukkig is er snel gehandeld en staat willow nu lekker in zn stalletje we moeten er niet aan denken als hij vast zat met zijn been in het hek
Anoniem
Geplaatst: 26-04-11 21:50
Ik zit weer in een ik-kan-alweer-niet-kiezen-momentje. Voor mijn moeder wil ik alle paarden (4) gaan schilderen,voor haar verjaardag/moederdag of gewoon. Alleen nu twijfel ik tussen één groot schilderij met alle 4 naast elkaar,(alleen hoofd met wat borst komt er op) of 4 kleinere losse schilderijtjes die je dan bij elkaar op kunt hangen.
Wie helpt mij?
Anoniem
Geplaatst: 26-04-11 21:51
Hannemarie schreef:
was wel even schrikken ja. maar gelukkig is er snel gehandeld en staat willow nu lekker in zn stalletje we moeten er niet aan denken als hij vast zat met zijn been in het hek
Dat had ik waarschijnlijk nieteens gekund,ik wordt dan helemaal gek,denk ik