Hoi dames, ik ben er ook nog even, ga zo wel slapen want de wekker gaat weer om kwart over 5, maar toch
Hoe was jullie dag?
Was je ziek Mandy? Leuke zwemfoto's heeft iedereen zeg! wilikook
Vandaag lekker liggen bakken aan het water met vriendinnetjes van stal en de honden, een ijsje gehaald met de Shetties en nog even in de bak aan de dressuur gegaan. En als dessertje een rosétje op stal gehad Helaas ook nog ruzie gehad met mijn exvriend... minder fijn
Morgen gaat kleine Abe geshoot worden voor een kalender... www.horseandhunk.nl hihi!
ik ga denk ik even naar de ruitersportzaak waar me vriendin werkt, ga ik even lekker rond neuzen en kletsen. daarna ga ik even naar de kleding winkel daar. goedkope hemdjes etc voor de vakantie halen. en dan ga ik naar onze garage, de nieuwe auto wassen, kijken hoe de lak erop zit, of die opnieuw moet. en dan naar stal met me shettie knuffelen
dan is het denk ik wel weer tijd om te gaan eten..
ik ga eerst nog even verder mijn makeup doen etc, even langs kim kijken of het veulentje er al is, heb eerlijk gezegd een vreemd gevoel van wel. daarna ga ik met mijn moeder even naar een winkel in de buurt fietsen om een bikini te kopen & rond half 3 naar de verjaardag van m'n buurjongetje, meneer word 4. 's avonds nog even met vriendinnen afspreken waarschijnlijk. mocht het veulentje er al zijn zal ik gelijk foto's etc met mijn mobiel maken + alle info, is natuurlijk belangrijk haha. tussendoor zal ik er dan wel telkens zijn, wil de kleine uk niet missen.
Challenge gaat vanmiddag kennis maken met een groooot paard die vanaf 1 juli bij haar komt te staan. Tanja mag eerst bevallen voordat ze rake klappen gaat uitdelen En heb een autotje gekocht een gele renault twingo
ladylisa
Geplaatst: 05-06-10 12:22
Wat een leuke Foto's komen er voorbij
mijn Planning van vandaag is:
Straks lekker hele dag naar de shetlanders, veel foto's maken heb Zelf een spiegelreflex camera dus een vriendin gaat foto's maken dan nog even Longeren en dan lekker Afspoelen dan is het zo weer 5/6uur om weer te gaan eten .. Morgen Day of the Race !
Barbalala, was gister ziek van de hooikoorts. Heel moe, zwak en vooral benauwd. Vannacht nog veel zieker geworden, heb iedereen wakker gehouden. Stomme migraine. Heb tot 3 uur geslapen en kan nu eindelijk zitten en liggen zonder pijn. Lopen kan nog niet, zak zo door m'n benen. Is het mooi weer, lig ik in bed!
Barbalala, weet niet hoe het kan. Maar in periodes waarin ik last van hooikoorts heb, heb ik ook vaker aanvallen van migraine. Jij hebt het dus ook? Zit het bij jou ook in de familie?
ik hoor daar altijd nare verhalen over... die migraine.. ik heb het zelf niet, maar mijn moeder en een collega die hebben het wel heel vaak, en best heftig.... moet er niet aandenken... sterkte meiden!
krijg net een factuur van de fnrs voor me ruiterpaspoort. maar na vorig jaar verhuizen, ben ik het hele paspoort kwijt.. hoe moet ik dit doen?? iemand?
Migraine heb je ook in verschillende vormen. Je kan moeilijk niet toegeven als je door je benen zakt, constant moet overgeven, niet meer kan lopen, praten, niets meer zien.
M'n vader heeft ook migraine, maar bij hem blijft het bij niets zien en hoofdpijn.