Nick is in ieder geval weer helemaal de oude. Gister was hij hondsbrutaal, dus vandaag heb ik hem even aan de longe gehangen. Was net vliegeren met windkracht 7, maar voor nu ben ik blij dat hij weer lekker in z’n vel zit. Van het weekend zet ik hem weer even een klein rondje voor de sulky
Fijn dat Nick zich weer beter voeld. Ja dit topic zijn wel veel blessures enzo. ..
xApple
Geplaatst: 10-01-19 22:39
In dat geval ga ik
Teveel ellende gehad.
xApple
Geplaatst: 10-01-19 22:56
Nee hoor veel te gezellig.
Super knap Susanne ! Heb veel respect voor jullie
Fijn dat Nick weer de oude is
Lori
Geplaatst: 10-01-19 23:33
Hier gaat galop voor de wagen wel vlot maar is enkel recht toe recht aan buitenrijden, terugnemen gaat gelukkig ook vlot .
Sterkte aan deze met zieke/kreupele pony's, hier laatst ook eentje ziek geweest.. gelukkig weggebleven na da bezoek en spul dat ik moest geven.
Dekens lagen vandaag nog altijd super, eindelijk wat gevonden die dus goed is van maat voor Finn en zijn vriendje.
Sascho
Geplaatst: 10-01-19 23:58
Nou, als het heerst in dit topic ga ik weer
Lillian, ja een stok door de romp en het is net echt
Enten in de bil is best een goed idee ja! Laat ze bewust al niet meer in de hals enten, waarom enten ze niet sowieso in de bil? Mep gevaar misschien?
Ingrid, wat heerlijk dat je zo fijn aan het rijden bent!
Suzanne, ja precies, dat doe ik ook. Direct terug nemen, rust terug pakken en opnieuw aanspringen. Carlos word er ook echt heel heet van.
Wat fijn dat nick weer goed loopt!
Vanavond weer even naar de verenging geweest met Carlos en benji, ze waren zo braaf! Ben weer helemaal blij
StalNollie
Geplaatst: 11-01-19 12:03
Hier nog nooit problemen gehad met ponys enten
Yeaah deken omgeruild tegen grotere (toch maar niet de andere ook gehouden)
Bij jonge ponys niet teveel willen galopperen eerst stap en draf goed krijgen en sterk maken, uiteindelijk merk ik dat de ponys meer balans krijgen en er eigenlijk bijna (of met klein zetje) zelf invallen en dan lekker door laten gaan en belonen (ook al zijn het twee passen of de verkeerde galop)
Pepper heeft het weer rustig gehad deze week omdat ik er even doorheen zat (gedoe met de aannemer en ging niet helemaal zoals ik gehoopt had met werk). Maar vanavond mag hij weer even aan de lange lijnen of wat grondwerk.
mirriejj
Geplaatst: 11-01-19 14:07
Die deken staat goed zeg!
Wat balen dat het nog niet lekker loopt met de verbouwing Kym! Hoe doet Pepper het met werken?
Vanmorgen ook even wat gewerkt met het toettie.
Sunshinedaan
Geplaatst: 11-01-19 14:08
Cooks had vorig jaar last van zijn enting. Dit jaar ook maar in zijn kont...
Goede galop.. moet heel eerlijk zeggen dat ik het vanaf de wagen lastig vind om te zien of ze in de goede galop zit Het is wel haar favoriete gang liefst hard, maar tegenwoordig kunnen we ook netjes in rustig tempo een volte galopperen
Mooie deken StalNollie! Past goed zo
Fijn dat Nick weer goed loopt Laura!
Ik heb Fleur een stukje geschoren... ze heeft nu een jachtpatroontje.. of iets wat erop lijkt. (Eerder een racestreep haha)
Ze is nu veel sneller weer op adem.. ik vond oneerlijk voor haar dat ik wél een jas uit kon trekken, maar zij niet...
Miranda: Heel veel gezeik met de aannemer.. Maar als het goed is, is dat nu opgelost. Pepper doet het super, maar ik merk dat hij erg vervelend wordt als hij een tijdje "niks" doet. Hij werkt echt heel graag en wil zo graag samen dingen doen. Hij vindt het heerlijk om samen aan het werk te zijn. Daardoor voel ik me soms wel eens schuldig, dat ik hem dat de laatste tijd niet zo heb kunnen geven. Maar hopelijk heb ik wat meer rust in mijn kont als die aannemer eens opschiet en ik normaal kan koken en een woonkamer heb om in te zitten i.p.v. eten bestellen, maaltijdsalades en in de slaapkamer kamperen..
Lieve foto van Jim!
Jenny: Ja als het goed is wel.. Maar hou mijn hart vast. Deze man is echt... @#$%^& Vanavond inderdaad even lekker hoofd leeg maken. Ik heb ook scheerkriebels hoor. Pepper ziet er niet uit. Maar heb nu met die facturen die me om de oren vliegen voor het huis gewoon echt even geen geld om een heel stel dekens aan te schaffen.
Kym jeetje het blijft ellende hè? Duurt zo lang voor jullie, echt vervelend.
Haha iedereen aan de bontjes! Ik heb er inmiddels voldoende
Haha die Fleur, lijkt wel alsof ze uit twee delen bestaat zo Bij mij gaan ze helemaal kaal of niet. Vind dat op wedstrijd mooier en ik kan zelf ook niet tegen al dat haar.