Moet ik me ook voorstellen ofz?

Nathalie, ik zou die auto echt terug brengen
En balen van je weiland..
Mowgli is leuk! En dat halster staat hem super leuk!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het waren er maar twee maar het zorgt toch altijd wel even voor de nodige stress. Nu lekker een paar dagen vrij, want ik hoef dinsdag pas weer naar school. Tussendoor lekker met Boef en Sjors bezig geweest, maar niet zo serieus, dus vanmiddag ga ik even in de bak mennen denk ik. Boef staat om medische redenen even een tijdje stil, ik heb hem wel meegehad aan de sulky eergister en gister heb ik nog even met hem wat grondwerk gedaan in de wei, maar met het langelijnen ga ik op een later moment weer verder.

elselianta schreef:Leuk!
Moet ik me ook voorstellen ofz?
Nathalie, ik zou die auto echt terug brengen![]()
En balen van je weiland..
Mowgli is leuk! En dat halster staat hem super leuk!
Daarnaast mennen we sowieso niet in mul/zwaar zand, deed ik ook al niet met de sulky. Ik moet zeggen dat ik haar veel fijner, makkelijker en meer ontspannen voor deze wagen vindt lopen dan voor de sulky. 
Ik wacht wel af. Boef deed het heel braaf naast de sulky! Hij snapt nog niet zo goed dat hij afstand moet houden van de wielen, maar hij heeft lekker meegestapt en gedraafd en was iig ontspannen.

dacht even snel in pauze via telefoon, maar helaas.
Maar er kwam een vreemde geur uit zijn mond/neus en dat schijnt kenbaar te zijn voor ontstekingen.

Daarna nog een klein stukje met Boef gewandeld en 'm even gepoetst.