Goedemorgen mensen! Lees van alles, maar ik heb nu geen tijd meer om te reageren. Ik ga zo weg naar de Ardennen, dus niet te veel kletsen anders kan ik het nooit meer bijlezen
Ik voel me vandaag stukken beter, nadat ik me vannacht de longen uit mn lijf heb gehoest...lekker tegengesteld... Vanavond de pony's naar de smid, goede oefening om te testen hoeveel beter ik echt ben denk ik. En morgen maar weer gewoon aan het werk.
Ik ben vandaag niet op stal geweest, kon niet door benauwdheid. Stomme, stomme hooikoorts. Ben amper buiten geweest, 10 minuten bij het CBR gestaan en dat is alles.
Ponies moesten naar de smid, maar Abe was niet nodig, smid heeft 1x de vijl er over gehaald, en dat was t El cheapo pony dus weer Lin was wel weer nodig, die moest buitendoor bekapt want die loopt scheef achter.
Goedemiddag Het is heerlijk weer Heb vanochtend rijexamen gehad maar ben gezakt Vanavond maar eens lekker naar Valesca. Even afleiding want ik baal enorm haha!
Morgen gaat Vales naar de smid, is ook weer hard nodig. Hoeven groeien hard met dit weer.
Fijn dat het weer wat beter gaat Sophie. Je bent flink ziek geweest ofniet?
Mandy: Leuk zeg naar het strandje! Wil ik ook ooit nog eens doen met Valesca. Ga je wel foto's maken?
Haha die foto van Desa hierboven Springen over een fantasie balk
DeSa
Geplaatst: 03-06-10 16:38
Er staat veel onkruid in de wei, waarom zou je daar doorheen rennen als er overheen ook kan?
Balen Missroxy!
_00_0
Geplaatst: 03-06-10 17:05
zo, ik heb mij een lange tijd niet gemeld, ik ga zaterdag een nieuwe pony ophalen (mn 3e ) FriesXkwpnXwelshXshetlander :p
over hte castreren kan ik niks zeggen, al mijn mannen zijn al gecastreerd