Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik zal voor jullie duimen. Ymor schreef:Kreupel op het harde of op het zachte?
Patricia_86 schreef:Patty14 schreef:Hier *** nieuws![]()
Chip loopt niet goed linksvoor. DA erbij gehad. Weten alleen niet waar het vandaan komt. Nu 4 weken op rust met metacam.... Als dan niet beter is naar de kliniek.
Denkt hij laag of hoog kreupel? Of echt helemaal geen idee?
hoop idd dat hij zich gewoon verstapt heeft!
ik heb niet van hem gevraagd om te galopperen want hij kent de hulp niet en springt hij wel aan dan is dat door drukte/enthousiasme maar wel altijd de verkeerde galop. Gelukkig is Hidde bijna 5, dus echt baby is hij ook niet meer. Heb hem nu 2 maal gelongeerd en 1 keer wat rondgestuurd in tuig.
En kan me ook wel voorstellen dat je staat te popelen om hem voor de hca te hebben. Wanneer komt die?
heb gewoon zoveel motivatie dat ik even niet weet waar ik het moet laten. Gelukkig meer uren gekregen op werk en ook taaluren. Ik word altijd heel productief in de winter
sulky is over een maandje klaar! Heb vandaag wel even gebeld of de ogen voor de broekriemen er aan komen, en dat is gelukkig geregeld.
Lillian__ schreef:Floor heeft door zijn aparte bouw pas sinds een paar maanden de rechter galop goed onder de knie, linker galop doe ik alleen nog aanspringen met een balkje, soms springt ie gelijk goed aan dan even een paar passen door. maar meestal links om verkeerd en dan echt zo'n truttig poedersuiker galopje![]()
hoe groot is Pepper? Misschien veel marktplaats in de gaten houden. Soms heb je geluk

Tot in den treure heb ik getraind op zijn galop en meerdere malen bijna jankend staan te longeren omdat hij maar verkeerd bleef aanspringen
Het Z/ZZ zouden we nooit gaan halen want als hij niet eens goed kon aanspringen zou een galopwissel of aanspringen op het rechte stuk toch nooit lukken.
Pepper was van de zomer 96 cm.