Ik heb ook zo'n ding (mijne is van BB lastic) en ik ben er tevreden over. Je maakt ze bewust van hun achterhand en ook sterker van achter. Ik gebruik hem niet altijd maar zo nu en dan.
Patricia_86
Geplaatst: 09-01-19 13:40
Ik vond het vandaag wel werken. Vooral met stukjes verzamelen oefenen
Ik gebruik altijd een oude bandage misschien toch maar eens zo’n ding aanschaffen. Ziet er toch iets minder belachelijk uit
Hihi jaaa Ingrid!
Vandaag wat geoefend met rondsturen, maar er is bijna niks wat ik dit beest tot nu toe kan leren... hij doet alles zonder ‘nee’ te zeggen, en is super geduldig
Finnie Winnie had geen zin om even mooi te kijken, waren geluid aan het maken rechts achter hem. Heb een ander deken gekocht zit zoveel beter dan die dat hij had (br).
xApple
Geplaatst: 09-01-19 15:26
Ziet er goed uit Patricia ! Fijn dat ze weer goed loopt. @Lori; Mooie deken
Ik heb geen BB lastic. Ik longeer altijd met bijzetjes van de mini horse shop en die bevallen ook prima.
Ik was vanmorgen naar ‘t bos met Gaya. Hele uitdaging want ze vindt omgevallen bomen dood eng Toch was ze weer best braaf. Lekker gereden.
Susanne, mwah, hij vind het allemaal wel erg spannend! Logisch ook, hij is op zijn oude adres geboren en is het erf nooit verlaten. Daar is het in de middle of nowhere en hier is het superleuk en word achter gebouwd. Komt vanzelf
Thanks voor de tips mbt de klittenvacht. Heb het er zoveel mogelijk uitgeknipt en spray hem iets vaker helemaal in met antiklit..
Patricia: Fijn dat het weer beter gaat! En dat elastische bijzet achtige ding ziet er wel handig uit.
Manon: gaya held op sokken
Jenny: Oh dat is wel even spannend voor hem dan, als hij altijd daar gewoond heeft! Maar dat komt vast wel goed.
Lori: Mooie deken!
Ingrid: Het schiet al op zeg, lekker een mooie reis maken samen. Hoe gaat het met Alf en jou op de nieuwe stal?
Patty14
Geplaatst: 09-01-19 18:55
Hier *** nieuws Chip loopt niet goed linksvoor. DA erbij gehad. Weten alleen niet waar het vandaan komt. Nu 4 weken op rust met metacam.... Als dan niet beter is naar de kliniek.
Hier *** nieuws Chip loopt niet goed linksvoor. DA erbij gehad. Weten alleen niet waar het vandaan komt. Nu 4 weken op rust met metacam.... Als dan niet beter is naar de kliniek.