Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
xCarpediem schreef:Mijn vader helpt me de komende paar weken nog even omdat Zoë wat onzeker kan zijn en ik het daarom fijn vindt als er iemand naast loopt die haar kan helpen als ze het even moeilijk heeft. Het hangt er dus een beetje vanaf wanneer mijn vader tijd heeft om te helpen, maar we gaan haar in ieder geval 1 keer per week voor de wagen zetten.
Fijn dat het zo goed ging met Astrid! Het lijkt me heerlijk om ontspannen met paard en wagen op pad te kunnen.
xCarpediem schreef:Hoe heb je Sammeke apporteren geleerd? Daar ben ik wel benieuwd naar.Fijn dat je zo heerlijk van de pony's hebt genoten, het was ook zalig weer.
lobkew schreef:Wederom geen tijd om uitgebreid te reageren, sorry jongens. School, werk, pony's, huiswerk en dan ook nog iets als social life. Dat zorgt voor een druk leven zeg maar.
Ik reageerde even om Lieselotte heel veel sterkte te wensen. Helaas heb ik zoiets van dichtbij meegemaakt en het wordt helaas regelmatig onderschat. Heel veel sterkte! Hopelijk ben je er snel weer bovenop.