Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xAylie schreef:goeiemiddag!
ik ben zo strots.
casper heeft eindelijk na heel veel oefenen het wijken & de sb (schouderbinnenwaards) onder de knie ohz, deed die altijd zo moeilijk mee.
hij is niet ingereden met steuren kwa been, zegmaar, maar nu zit stelling, stukje wijken & sb er toch in!
ook hadden ze laatst even met neckrope gereden,ging ook heel goed!
Dennis schreef:Een passend bit is het vriendelijkst.
Dikke bitjes zegen ze vaak van dat ze vriendelijk zijn, maar dan krijgen die kleintjes hun mond bijna niet meer dicht (en dat is weer niet vriendelijk). De een vind een dubbel gebroken bitje het fijnst, de ander enkel gebroken, en weer de volgende vind een ongebroken trensje juist weer het fijnst.
Ik heb mijn pony's dus op van alles lopen, ongebroken, enkel gebroken en dubbel gebroken.
Emuline schreef:wat lief
net een tip gekregen uit een ander topic..
kliniek de Vijfsprong uit Wekerom.. € 75,00 castratie, incl nachtje ter observatie, en antibiotica.
wat vinden jullie daarvan?
Emuline schreef:wekerom ligt vlak achter barneveld... zo ongeveer, met losse auto is het 15 min rijden, met trailer dus iets langer. maar is niet echt heel zwaar he..als je buik operatie gedaan hebben, is het niet zo lekker nee. na een dag voelen ze ze al weer aardig lekkerder... zeggen ze.. mag ook 2 nachten, maar daar betaal je voor.
Emuline schreef:wekerom ligt vlak achter barneveld... zo ongeveer, met losse auto is het 15 min rijden, met trailer dus iets langer.
maar is niet echt heel zwaar he..
als je buik operatie gedaan hebben, is het niet zo lekker nee.
na een dag voelen ze ze al weer aardig lekkerder... zeggen ze.. mag ook 2 nachten, maar daar betaal je voor.