Was helemaal vergeten op Ingrid te reageren, had het wel gelezen. Klinkt perfect, wel spannend!
Is het qua afstand ook gunstig?
Suus, ik ben wezen mennen. Was heerlijk.

Kon echt zien dat ik mn tuig had ingevet. Wat een verschil.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(soms best vermoeiend...)

ik dacht dat vito veel had maar dat is niks vergeleken bij jim

knappe Jimmy
Mooie deken ook!
Hele gave foto's. Ik snap wat je bedoeld met een uitdaging moeten hebben, dit had ik onder het zadel ook. Met Don had ik dat totaal niet, ja.. in km's maken. 
Veel sterkte, ook al klinkt dat zwaar. Je mooie grote vriend moeten missen is niet niks.
Geeft niet, leer je van. Wat ik wel opmerkelijk vind, is dat je enorm snel bent gegaan met beleren, terwijl je geen ervaring had! Patricia had haar filmpjes gedeeld en deze zij echt perfect om te gebruiken, maar heb je niet gedaan(of dit zie ik verkeerd). 
Eindelijk weer gepiep en leven in de brouwerij. Toch even een lichtpuntje voor mijzelf.
heb je een foto van de complete pony? 
IngridM schreef:Kiekeboefje, 2 weken alweer. Wat vliegt de tijd. Zal nog wel een tijd heel veel pijn doen.....
Gave slowfeeder zo zeg!! Al vaker zo voorbij zien komen.
En 19 juli is al snel; leuk vooruitzicht!! En cavia 's; gezellig!

Susanne schreef:Jenny wat fijn om weer een berichtje van je te lezen, goed om te horen dat je het al een beetje een plekje kan geven! En superleuk nieuws over je woning en nieuwe huisgenootjes
Lief!