Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lottex schreef:Ik vind dat een discussie best moet kunnen,maar hierover gaat het dan bijna ltijd!
maar als je zo'n filmpje plaatst, weet je dat je zoiets kan verwachten
ik vind dat het wel nog gaat...
Elliinee schreef:Ik vind eigenlijk dat als je het zo gezellig vind een discussie te hebben dat je dan niet moet zeggen dat je geen commentaar wil
Maarja mijn mening
Miran_Heidi schreef:ja discussie moet kunnen maar gaat 9 van de 10 keer hierover en ja gelijk heb je als je een filmpje plaatst kan je er commentaar op krijgen dus kijk eerst voor je er wat op zet...
maar laten we het weer over leuke dingen hebben hier he/...
xMonsterr schreef:Elliinee schreef:Ik vind eigenlijk dat als je het zo gezellig vind een discussie te hebben dat je dan niet moet zeggen dat je geen commentaar wil
Maarja mijn mening
waar zeg ik dat ik geen commentaar wil ?
en waar staat dat ik het gezellig vind om een discussie te hebben.
ik zeg gewoon dat het 'nog' wel gezellig is.
xMonsterr schreef:de voeten van hun komen nog niet eens onder de buik uit of het nou op springformaat zit of niet.
maar ik ga hier verder niet op in want dan krijg je toch weer zo'n discussie.
xMonsterr schreef:Elliinee schreef:Discussies mogen toch wel? Als het maar geen ruzie is
maar ik heb geen zin in een discussie heb al genoeg aan mn hoofd.
xMonsterr schreef:_Rosanna schreef:Zullen we het gezelig houden?![]()
het is toch nog wel gezellig ?
een discussie of een ruzietje hoort er gewoon bij.
_Rosanna schreef:Dan is het goed
Als jullie toch aan het discussie zijn heb ik een vraag
Hoe groot/Zwaar mag je ogv wegen voor een shet rond de 1m?
xMonsterr schreef:ik vind in ieder geval dat ik goed bezig ben.
in plaatst van dat ik er zelf op rij, laat ik er nu kleinere kinderen oprijden.
maar goed als dat dan ook alweer niet goed is.![]()
het is mijn shet en ik vind het heel goed dat je je mening geeft en ik doe er ook wel wat mee.
maar ik vind het nog gewoon passen en ze hebben alleen een keer of 5 gesprongen en daarna nog even heen en weer gecrosst.
Leinearthur schreef:xMonsterr schreef:ik vind in ieder geval dat ik goed bezig ben.
in plaatst van dat ik er zelf op rij, laat ik er nu kleinere kinderen oprijden.
maar goed als dat dan ook alweer niet goed is.![]()
het is mijn shet en ik vind het heel goed dat je je mening geeft en ik doe er ook wel wat mee.
maar ik vind het nog gewoon passen en ze hebben alleen een keer of 5 gesprongen en daarna nog even heen en weer gecrosst.
Dus je stapt er nu zelf ook niet meer op? Ken je geen leuke meiden van 1.40 o.i.d?
xMonsterr schreef:Leinearthur schreef:
Dus je stapt er nu zelf ook niet meer op? Ken je geen leuke meiden van 1.40 o.i.d?
nee zelf stap ik er niet meer op.
ben druk opzoek naar iemand die 'goed' op hem past.
want vaak is het zo dat of de benen te lang zijn of het bovenlichaam.
maar ben ermee bezig.