Susanne schreef:Ik snap het Manon. Het heeft voordelen en nadelen en ik kan me helemaal voorstellen dat je collega's mist en er wat vaker uit wilt zijn. Wil je wel hetzelfde werk blijven doen?
Ik denk het niet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Susanne schreef:Ik snap het Manon. Het heeft voordelen en nadelen en ik kan me helemaal voorstellen dat je collega's mist en er wat vaker uit wilt zijn. Wil je wel hetzelfde werk blijven doen?
Kiekeboefje schreef:Toevallig dit weekend iets heel ergs gebeurd binnen organisatie. Oudere vrouw met licht verstandelijke beperking heeft een psychose gekregen midden in de nacht, aangekleed en weggelopen zonder haar rollator. Is denk ik wel 30 uur vermist geweest en is gistermiddag dood gevonden in een sloot... heb haar goed gekend, ben er wel een beetje kapot van eigenlijk. Zoiets verdiend niemand, maar zeker zij niet, ze was altijd zo lief!
Mowgli4 schreef:Kiekeboefje schreef:Toevallig dit weekend iets heel ergs gebeurd binnen organisatie. Oudere vrouw met licht verstandelijke beperking heeft een psychose gekregen midden in de nacht, aangekleed en weggelopen zonder haar rollator. Is denk ik wel 30 uur vermist geweest en is gistermiddag dood gevonden in een sloot... heb haar goed gekend, ben er wel een beetje kapot van eigenlijk. Zoiets verdiend niemand, maar zeker zij niet, ze was altijd zo lief!
Had dit ook gelezen ja... en gister reed ik er recht op af toen de politie en brandweer alles hadden afgezet omdat ze gevonden was... echt enorm heftig..
Lillian__ schreef:he gatsie wat naar zeg... sterkte ermee Jenny.
iemand ervaring met het slikken van melatonine? het is meer om in slaap te komen, met doorslapen heb ik geen problemen.