Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Susanne schreef:Linsey, dat was Wolfheze en dan kun je over de hei richting Ede rijden. Als je de weg niet kent is het lastig om mooie paden/routes te vinden. Je hebt wel sites daarvoor maar toch vond ik dat niet super handig. Inmiddels weet ik wel leuke routes daar gelukkig. Sommige paden daar zit een verhard fietspad naast maar op de heide zelf is dat niet zo.
Kcinarual schreef:Hopelijk niks ergs met Alf..![]()
Wat balen Ayla.. Gelukkig loopt hij wel goed, dat geeft hoop.![]()
Klinkt niet lekker Patty, wat kan je daar eigenlijk tegen doen?
Wat een ongeluk in dit topic, niet leuk.Hopelijk zijn de zielepietjes snel weer zichzelf.
Las hiervoor iets over voer. Ik heb voor Nick een emmer marstall force besteld. Ik hoop dat ik hem hiermee nog wat help naar een goede conditie. Het klinkt in iedergeval als een korrel die wel van pas komt bij Nick. Een paar maanden geleden kreeg hij nog helemaal geen voer bij, en nu heeft hij een compleet gepersonaliseerd dieetmaal, haha.
IngridM schreef:Jeetje Patty. Ik ken het maar geen ervaring mee. Hoe ontstaat zoiets?
Laura; marstall force is goede vitamine brok. Alf at het helaas al snel niet meer. Maar het is wel goed voer.