Wat een gaaf halster! Ben ook wel benieuwd waar ie vandaan komt.
Hoe is het gegaan met Vales bij de tandarts? Max is niet zo braaf, schijnt te steigeren. Ben er zelf nooit bij geweest omdat ik daar niet tegen kan. Ben een keer flauwgevallen op stal omdat de staleigenaar aan een losse tand van Max voelde en hij zo tegenstribbelde.
Sophie: Haha ja maar gelukkig viel het mee! Verzorgster belde gelijk op na het behandelen en volgens mijn stalgenoot die haar had geschoren was ze iig minder erg als toen met het scheren Ze had een paar haakjes maar niks ernstigs dus ook geen sedatie gehad GELUKKIG!
Dravergekkie: Wat een stoer halster!! Hier bij Faunaland hebben ze wel een roze met bont maar niet deze. Leuk hoor! Zou zo een halster voor Vales zijn, dat roze Heb net 2 nieuwe halsters gekocht 1 met fleece van de paardendrogist omdat ze 24/7 een halster om heeft en van Buckje hier op bokt een rondgenaaide Mooi voor foto's enzo
Ik ben vanmorgen met Buck naar de soesterduinen gemend! Heerlijk lekker uitwaaien, was wel een flink stuk rijden maar mijn kerel heeft goed zijn best gedaan.
Mooie halsters voorbij zien komen. Ik heb niet meer zo'n halster tik haha..
Lekker! Was het wel een beetje lekker weer? Hier is het namelijk de hele middag aan het regenen Vanmorgen was het wel lekker weer
Buckje
Geplaatst: 26-05-10 18:53
Het is hier droog maar wel guur.. Heb Lizzy een regendeken op gedaan. Moet eigenlijk een maatje groter voor haar hebben. Ze heb nu een 127 van BR 4-ever maar die valt erg klein.. Ik moet dus een ander merk maat 125 (premiere ofzo) of een BR in maat 135.
Heen en terug weg van stal naar soesterduinen is alleen al 14 km totaal haha. Daar hebben we nog een klein rondje gereden. Volgende keer gaan we weer en spannen we Buck daar uit gaan we picknikken en gaan we grote ronde rijden.
Hij lijkt op de fotos slanker dan hij is, iedereen die hem irl ziet die schrikt echt wel hoor. Hij heeft gewoon vetkwabben op zijn schouders. Je kan hem gewoon rollen ribben zijn ook verre van te voelen.
IndianLady je avatar is weg. of doet mijn computer nou gewoon een beetje raar?
bij vera & kim voel je het vet ookwel, vera is gewoon te dik maar heeft een tijdje stil gelegen ivm haar benen & kim is hoogdrachtig, daar doe ik nu gewoon niet veel mee. casper heeft geen vet, een & al spier! heerlijk dik nekje, echt knoeihard & een bespierde bips, ook geen buikje, knappe poown.
Max valt best wel mee! Van de week heeft hij voor 'straf' een dagje binnen gestaan. Ging steeds door de draden heen en de tractor was bezig in het land, dus dan maar beter even binnen tot de kust veilig is.
vera mag nu ook niet meer als 'straf' naar buiten (buitenrit etc) aangezien ze toen ik laatst met kim op buitenrit ging toch een partij panisch ging doen. was al vaker met kim weg, ook met vera alleen er uit & zo, mevrouw wou het niet meer & een potje moeilijk doen he.. bij het hek hebben we daarna nog een stuk gras waar de ganzen, zwanen & kippen aan hun hok kruisen, daar mogen de pony's nietkomen, ga je daaroverheen (stroomdraad) ben je in de weide. enkel bovendste draadje van dat stroomdraad 'hekje' was 'dicht' zodat de ganzen etc er makkelijker onderdoor kunnen, nooit problemen mee gehad, allemaal prima. dus ik loop naar het hek, hek nog dicht want ik zag die blik al in vera's ogen, die moet weer gaan kloten. mevrouw steekt der kop onder het stroomdraad & rent er zo onderdoor. nog geen 40cm hoog dat stroomdraad, staat stroom op & mevrouw is zelf 1 meter, nja zeg. dus ik baalde, want vera is een doordrammer & moet persee haar zin, ik zette der terug & huppa mevrouw weer onder het stroomdraad door. ik zette der weer terug maar dan helemaal aan de andere kant van de weide, wij lopen eruit met kim & ik zet kim even op een afstandje, waar vera haar even niet meer kon zien & het hek was inmiddels dicht, ik hield vera nog even in de gaten. rent ze er verdomme ALWEER uit!! (4e keer) dus ik ben maar even naar de eigenaar gelopen & even gezegt dat vera op het voorstuk stond, niet dat die schrok ofzo als hij daar aan kwam want het kon verder ook geen kwaad, ruimte om te lopen, gras & ze kon de weide niet uit. toen ik terug kwam had de eigenaar de onderste draad van het stroomdraad ook dicht gedaan, zodat ze er niet meer uitkonden, geen probleem dus weer. maar nu kan ik niet meer met vera naar buiten omdat de eigenaar haar daarin nu even niet zo veel meer vertrouwd aangezien ze toen ik weg was wel een beetje probeerde uit te breken.. of iets wat daarop leek. stoute stoute merrie.
haha. nja vera vind het heerlijk om naar buiten te gaan, rent het liefst voor mij al heel hard naar het hek & gaat dan staan wachten tot ik aan kom, jammergenoeg (voor haar) krijgt ze daar nooit de kans voor.