Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mowgli4 schreef:Mowgli mag zich inderdaad niet meer zoveel inspannen door zijn aandoening.
De dierenarts heeft letterlijk gezegd: hij mag alleen nog wandelen of stappen voor de kar, als hij zich goed voelt eventjes draven, maar ga er maar vanuit dat galop er niet meer in zit.
Die woorden kwamen toen best hard aan![]()
Ik heb geen idee of dit te trainen valt. Ik ondersteun hem met fenegriek zodat er zo weinig mogelijk slijm vast blijft hangen in zijn luchtpijp.
Wel heb ik hem af en toe gewoon voor de wagen omdat ik weet dat hij het super leuk vind.
Ik kijk het wel per dag aan, als hij al hijgend naar me toe komt dan doe ik niks. Maar als hij rustig lijkt te zijn qua ademen dan gaat hij gewoon lekker voor de kar
Patricia_86 schreef:Mowgli4 schreef:Mowgli mag zich inderdaad niet meer zoveel inspannen door zijn aandoening.
De dierenarts heeft letterlijk gezegd: hij mag alleen nog wandelen of stappen voor de kar, als hij zich goed voelt eventjes draven, maar ga er maar vanuit dat galop er niet meer in zit.
Die woorden kwamen toen best hard aan![]()
Ik heb geen idee of dit te trainen valt. Ik ondersteun hem met fenegriek zodat er zo weinig mogelijk slijm vast blijft hangen in zijn luchtpijp.
Wel heb ik hem af en toe gewoon voor de wagen omdat ik weet dat hij het super leuk vind.
Ik kijk het wel per dag aan, als hij al hijgend naar me toe komt dan doe ik niks. Maar als hij rustig lijkt te zijn qua ademen dan gaat hij gewoon lekker voor de kar
Dat is ook vervelend zeg. Wat heeft hij ook al weer precies?
IngridM schreef:Mowgli; ik ken nog een shet die dit had. Schijnt vaker bij shetten voor te komen. Heel vervelend!
Ja Willem ziet er geweldig uit voor zijn leeftijd. Maar ja wat is een leeftijd he![]()
Sunshinedaan; echt een schatje!
Patricia; ik heb maar 1 x ervaring met hoefzweer gehad maar duurt dat vaker zo lang nog met rot lopen? Want hoe jij het beschrijft denk ik toch ook aan artritische pijn (na tijdje lopen zie je niets meer....)
Maar ik hoop voor je dat het de hoefzweer is!
Kiekeboefje; Hidde al beetje gewend?