Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus morgen maar even vragen, durf ook niet te zeggen of schapen en paarden samen kunnen
Het is wel in de buurt dus eigenlijk wil ik er nog wel een keer gaan kijken.
Volgens mij gaan schapen wel samen met paarden, maar kunnen ze inderdaad ziektes overbrengen (leverbot zoals Mira al zei). Ook hebben ze volgens mij niet echt iets aan elkaar omdat het geen soortgenoten zijn, maar wie weet worden het dikke maatjes!
Heb zelf ook het Eurotech tuig, deze past bij Joep gelukkig perfect!
Wij (ik, m'n ouders en broers) hebben afgelopen week ook een vakantie geboekt, alleen wel zonder pony's want wij gaan ruim drie weken naar Amerika!
Wat een poppie! Ging het ophalen goed?
Ik ben heel benieuwd naar je combinatie!
Het is een prachtig luxe en lieve hengst!
Ik ben ook nog even met hem op de foto geweest!

xCarpediem schreef:Charlotte, mijn wagen is bijna helemaal klaar en ik verwacht dat Zoë er begin volgende week voor het eerst voor zal komen te staan. Dan ga ik uiteraard foto's posten!![]()
Prachtige hengst trouwens! Leuk dat je je merrie gaat laten dekken, veulentjes zijn zooo leuk!
Mijn sulky is vandaag opgehaald en heb verder lekker bij de pony's getut en aan m'n wagentje gewerkt. Hij is nu zo goed als klaar, nog even wat details en wat aanpassen en we zijn er klaar voor.