Hidde hebben we vanmorgen opgehaald
Hij is wat nerveus, wat meer dan logisch is! De pony’s staan in een druk gebied. De terugreis meteen langs de DA gereden voor de enting, we moeten hier uitkijken met het influenza..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij is wat nerveus, wat meer dan logisch is! De pony’s staan in een druk gebied. De terugreis meteen langs de DA gereden voor de enting, we moeten hier uitkijken met het influenza..

Feem staat altijd op marathonmodus, word je doodmoe van.
het is zo lekker op het strand!

klinkt alleen al wild! 

(onder zijn oksels bijvoorbeeld). Ik borstel hem echt bijna elke dag, maar hij ligt constant in de rotzooi of staat in de regen, waardoor ik de klitten er gewoon niet meer uit krijg. Ik probeer het met kammen en een normale haarborstel met antiklitspray maar niets lijkt te werken. sommige stukken er ook al uitgeknipt..
Sommige verkopers zijn zó lomp. Of kunnen niet meten. En rij je vervolgens 2 uur om er achter te komen dat de pony van ruim 1.05 m , de 80cm niet eens haalt......
Mini Friesje ! 

Frummels schreef:Haha, ik vind hem echt geweldig Jenny. Ik snap dat je helemaal verliefd bent.
Vraagje: Pepper zijn wintervacht zit zo enorm in de klit en is op sommige plekken bijna aan het vilten(onder zijn oksels bijvoorbeeld). Ik borstel hem echt bijna elke dag, maar hij ligt constant in de rotzooi of staat in de regen, waardoor ik de klitten er gewoon niet meer uit krijg. Ik probeer het met kammen en een normale haarborstel met antiklitspray maar niets lijkt te werken. sommige stukken er ook al uitgeknipt..
Heeft iemand nog tips of een briljant idee behalve scheren?