Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lillian__ schreef:Balen Claudia dat het allemaal zo raar moet lopen met Misty. Ergens snap ik ook wel dat je een CF heb aangemaakt. 2000 euro groeit ook niet zomaar aan de boom.
Ik ben in staat floor zn manen af te knippen... hij heeft allemaal plekjes onder zn manen van zn manen. Ze zitten nu in vlechten maar als het niet beter word gaan ze eraf
Kcinarual schreef:Lillian__ schreef:Balen Claudia dat het allemaal zo raar moet lopen met Misty. Ergens snap ik ook wel dat je een CF heb aangemaakt. 2000 euro groeit ook niet zomaar aan de boom.
Ik ben in staat floor zn manen af te knippen... hij heeft allemaal plekjes onder zn manen van zn manen. Ze zitten nu in vlechten maar als het niet beter word gaan ze eraf
Fjordenboog!
Mandyy schreef:Heel verschil qua temperatuur ja! Ik heb het al koud, laat staan hoe het voor jou is.
Heb je nog leuke foto's?
Nog iets gekocht bij EJ?
Wat naar van je auto, ben ik ook elk jaar bang voor met APK.
LindeDjune schreef:Mooie deken Patricia! Heerlijk plekje hebben jou ponies toch!
Lekker ritje Fenna!
Balen van je auto Patty! Hoe was het in Aruba?![]()
Vandaag lekker Djune geschoren, thanks nog voor de tip Ingrid! Mn Moser Maxxie deed het super! Al moest iedereen op stal wel een beetje lachen over de hondenfoto op de doos haha!![]()
[ [url=m/ulZIl6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PslEuE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze is helaas echt om te huilen zo dik.. ze heeft de afgelopen paar weken niet zo veel gedaan en dat zie je gelijk altijd..
IngridM schreef:Lief dat je aan ons denktGoed dat ie bevallen is de moser!
Weet je wie ik hier al even mis....Ayla! Ayla gaat het goed en met Sjors al wat beter?