[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

claudiadvx

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 20:50

Ik keek er ook echt van op! Had 100 euro echt niet verwacht

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 20:52

Jaaaa Alf is ook al echt bolletje wol. Gaat van de week weer warmer worden dan gaat het eraf :-)

Claudia ik vind het maar een raar verhaal en je kunt toch gewoon sparen daar ga je toch geen geld voor vragen van mensen. Heel bijzonder.
Laatst bijgewerkt door IngridM op 17-09-17 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

LindeDjune

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 20:53

Mooie deken Patricia! Heerlijk plekje hebben jou ponies toch!

Lekker ritje Fenna!

Balen van je auto Patty! Hoe was het in Aruba? :D

Vandaag lekker Djune geschoren, thanks nog voor de tip Ingrid! Mn Moser Maxxie deed het super! Al moest iedereen op stal wel een beetje lachen over de hondenfoto op de doos haha! :))

Afbeelding

Afbeelding

Ze is helaas echt om te huilen zo dik.. ze heeft de afgelopen paar weken niet zo veel gedaan en dat zie je gelijk altijd.. ;(

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 20:56

Goed dat ie bevallen is de moser!

Weet je wie ik hier al even mis....Ayla! Ayla gaat het goed en met Sjors al wat beter?

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 20:57

Moser Max is super fijn! Ik heb hem ook naar volle tevredenheid.

Netjes geschoren!

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 21:01

Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties!! Ik ben ontzettend blij, en aangezien het om de hoek is van mijn ouderlijk huis kan ik vaak even kijken.... <3 We waren vanochtend al lekker aan het inventariseren wat we allemaal hebben en nog moeten hebben. Ik heb de afgelopen jaren al veel spulletjes en vooral AH zegels gespaard. Ik heb er zo veel zin in en het duurt nog acht maanden!!!!!!! :):)

Claudia, ik zou niet snel iets doneren. Maar ik snap je crowdfunding wel, zij heeft echt een emotionele waarde voor je. Als je dit terug betaald: is ze dan ook echt VAN JOU? Is hier een contract voor opgesteld? Niet dat hij er alsnog mee weg komt.

Patty, mooie vakantie gehad! Heel fijn en welkom terug :) niet zo leuk van je auto :(

Leuk Eline! Ik ben heel benieuwd en houd mijn ogen open voor je.

Fenna en Laura, heerlijk zo op de zondag een ontspannend ritje maken :o super hoor!

Ik heb dit weekend geholpen op de pompoenenmarkt in Zevenhuizen en heb de hele dag achter de kassa gezeten. Heb hier ook mijn Leekster-bekende pompoenjam verkochten in abrikozen, sinaasappel, appel-gember en gember smaak! Goed verkocht en weer een leuk zakcentje verdient :))

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 21:05

Ja staat zwart op wit! Anders was ik ook niet akkoord gegaan. Bij ophalen word er ook een koopovereenkomst getekend dat ze echt van mij is

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 21:06

Netjes geschoren

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 21:07

@Claudia, toch nog leuk! Had het niet verwacht, het verhaal ken ik hoop dat je het snel samen hebt :j .

@ElineGC, het is altijd een gok natuurlijk. Soms worden ze een stuk groter en soms eindigen ze een stuk kleiner of er net op. :')

@LindeDjune, komt wel terug goed, vind het op zich meevallen zo vanaf de foto's.

@Kiekeboefje, altijd fijn!

De pony's hebben hier terug zo een hooi erdoor draai periode, het hooi vliegt momenteel. Ze zullen het wel nodig hebben, vind geen sprietje terug of ze vinden het extra lekker :') .

Gisteren hun hoeven van allemaal bijgewerkt (raspen), wel leuk dat ze allemaal blijven losstaan. Had het halster en touw meegenomen maar bij geen enkele nodig gehad. Brave pony's <3 .

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 21:10

Kiekeboefje; wanneer wordt het opgeleverd?

LindeDjune

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 21:15

Ah dank jullie wel! Dit was pas de 2e keer voor mij, heerlijk om te doen dat scheren haha!

Ik hoop dat ze over een paar weken weer een beetje in shape raakt.. schrok wel even toen ik goed ging kijken. _-:(

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 21:17

Linde ik vind het er ook netjes uitzien.
Beentjes niet gedaan? Je ziet hey verschil bijna niet met dat zwart ;-)

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 21:18

IngridM schreef:
Kiekeboefje; wanneer wordt het opgeleverd?

Ze beginnen in oktober met bouwen en het is klaar in 150 werkbare dagen. We hopen op een softe winter!!!! Werken die bouwvakkers ~~}>

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 21:23

Haha ja dat weet je in Nederland nooit. Bij ons was het toen redelijk op tijd.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 21:27

Balen Claudia dat het allemaal zo raar moet lopen met Misty. Ergens snap ik ook wel dat je een CF heb aangemaakt. 2000 euro groeit ook niet zomaar aan de boom.

Ik ben in staat floor zn manen af te knippen... hij heeft allemaal plekjes onder zn manen van zn manen. Ze zitten nu in vlechten maar als het niet beter word gaan ze eraf

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 21:33

Lillian__ schreef:
Balen Claudia dat het allemaal zo raar moet lopen met Misty. Ergens snap ik ook wel dat je een CF heb aangemaakt. 2000 euro groeit ook niet zomaar aan de boom.

Ik ben in staat floor zn manen af te knippen... hij heeft allemaal plekjes onder zn manen van zn manen. Ze zitten nu in vlechten maar als het niet beter word gaan ze eraf

Fjordenboog! :D

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 21:48

ElineGC schreef:
Ik zal zeker een foto plaatsen. Ik ben op zoek naar een palomino kleur! Mocht iemand willen meedenken graag! Iemand die verstand heeft van hoeven en beenstanden ook graag ☺

Hoe erg zijn de hoefjes? Stuur je morgen pb met hoe erg pip zijn bokhoefjes achter waren toen ik hem kreeg.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 21:49

Kcinarual schreef:
Lillian__ schreef:

Fjordenboog! :D

Jaaa zoiets dacht ik ook indd! Iemand bij mij op stal heeft twee fjorden dus die kan dat wel haha :P

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 21:58

Mandyy schreef:
Heel verschil qua temperatuur ja! Ik heb het al koud, laat staan hoe het voor jou is. :=
Heb je nog leuke foto's?

Nog iets gekocht bij EJ?

Wat naar van je auto, ben ik ook elk jaar bang voor met APK. :=

Heel lekker zacht trainings shirt van Kingsland en een jas van Eurostar :).
En nog een liksteen.

Wat leuk Eline dat je er een pony bij gaat kopen. Heb je een filmpje of foto van hoe hij loopt? Ben wel benieuwd namelijk.

Ik vind het maar een gek verhaal Claudia. Hoop dat je haar snel terug krijgt.

Gigant zit ook alweer dik in z'n vacht. Gaat snel nu he! Ik ga Switch morgen scheren en Chip dinsdag.

LindeDjune schreef:
Mooie deken Patricia! Heerlijk plekje hebben jou ponies toch!

Lekker ritje Fenna!

Balen van je auto Patty! Hoe was het in Aruba? :D

Vandaag lekker Djune geschoren, thanks nog voor de tip Ingrid! Mn Moser Maxxie deed het super! Al moest iedereen op stal wel een beetje lachen over de hondenfoto op de doos haha! :))

[ [url=m/ulZIl6.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/PslEuE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze is helaas echt om te huilen zo dik.. ze heeft de afgelopen paar weken niet zo veel gedaan en dat zie je gelijk altijd.. ;(

Aruba was echt heerlijk! Gaat altijd zo snel voorbij. Maar vind ook wel weer lekker om thuis te zijn :).

Gaat snel he als ze niks doen hoe snel ze aankomen. Die van mij zijn ook heel dik op het moment.
En lekker weer geschoren. Fijn hoor! Ziet er netjes uit.

Lillian; waarom knip je geen sportcoupe? Moet er niet meer aan denken dat die van mij lange manen hebben.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 22:00

IngridM schreef:
Goed dat ie bevallen is de moser!

Weet je wie ik hier al even mis....Ayla! Ayla gaat het goed en met Sjors al wat beter?
Lief dat je aan ons denkt :* Het gaat oké met Sjors, vorige week ging hij met sprongen vooruit en sinds deze week heb ik de medicatie verlaagd en gaat het voor mijn gevoel minder. Morgen gaan we met 'm naar de kliniek voor foto's en dan is er gelijk een hoefsmid bij voor evt speciaal beslag oid.

Ik wil heel graag bijlezen en meekletsen, maar helaas heb ik echt geen tijd. 40 uur stage en nog zo'n 15 uur werk bij de AH + elke avond naar Sjors om zijn benen te koelen, medicijnen te geven en te wandelen, slokt me enorm op. Ik heb wel veel pbtjes/appjes/berichtjes gehad en dat vind ik heel lief! Thanks dames :*

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 22:03

Ayla miste ik ook al. :j

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 22:08

Ik mistte je ook al een paar weken ayla!

Omdat de pony niet van mij is heb ik de foto's in een pb gestuurd.

Wat voor plekjes zijn dat dan lillian? Best gek dat het door zn manen komt.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 22:14

Lillian, geen zomereczeem? Alex heeft die plekjes ook, maar dat komt daarvan.

Ah, Ayla, hopelijk gaat het binnenkort snel weer wat beter met Sjors :(:)
Ik snap wel dat je dan even geen tijd voor bokt hebt, veel sterkte nog de komende tijd.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 22:19

Denk broei plekjes Eline, hij heeft nogal een partij manen die snel vervilten, nog niet zo erg dat ik ze moet uitknippen, maar erg genoeg dat het geen lucht meer doorlaat

Fenna kan zijn dat die reageert op de suikers hoor, zeker nu er geen groei meer in het gras zit. Maar echt zomer eczeem denk ik niet, dan had het van de zomer vele malen erger moeten zijn. Er staat namelijk een eczemer bij ons op stal. Floor schuurt wel eens maar die zou zich zonder deken en kap helemaal kapot schuren.

Ayla welkom terug, fijn dat het beter gaat met sjorsje! Snap wel hoor dat je even onder de meeleessteen bent gekropen, even 55 uur in de week plus je pony doen breekt je inderdaad op.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 22:25

Tegelijk gepost met Ayla dus zie het bericht nu pas door jullie reacties.
Kan me voorstellen dat het je helemaal opslokt. :(:)
Ik duim voor jullie morgen!