Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ayla schreef:Ah zo, dan geloof ik dat de wagen klein is ja. Misschien voor kindjes gemaakt?
lobkew schreef:Jelleee schreef:Haha Charlotte, dus geen woestwilde feestjes tot 6 uur s morgens?Jammer hoor anders kwamen wij ook wel even langs met zn allen
Charlotte denkt van niet maar eigenlijk..... jullie komen maar langs haha

Jelleee schreef:Woehoee lijkt me gezellig
Bokkers met witte paardjes, wat is de gouden tip om gele vlekken op benen/knieën weer wit te krijgen? Normaal werkt cowboy magic yellow out shampoo hier prima, of zilvershampoo maar vandaag wilde t niet lukken..
Iemand ervaring met biotex of betadineshampoo?
Jelleee schreef:Woehoee lijkt me gezellig
Bokkers met witte paardjes, wat is de gouden tip om gele vlekken op benen/knieën weer wit te krijgen? Normaal werkt cowboy magic yellow out shampoo hier prima, of zilvershampoo maar vandaag wilde t niet lukken..
of even baby poeder talk er op poederen om t weer wit te krijgen.

Bij Boef zijn twee wolfkiesjes/tandjes getrokken, dus over een weekje gaan we weer lekker verder oefenen met bit en langelijnen. Chardy schreef:Wat leuk Nathalie! Heb je een foto? Gaat iemand trouwens nog naar de NMPRS hengstenkeuring morgen? Ik kan niet wachten om alle hengsten te zien!
zou wel gaan maar word nu ff niet heenJelleee schreef:Woehoee lijkt me gezellig
is ze niet leuk!!!!