Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
StalNollie schreef:Maar waarom deze pony voor 2000?
het is ** veel geld voor een shetje. Ben dan ook reuze nieuwschierig naar het verhaal waarom in hemelsnaam.
ooeee auto en onkosten nooit leuk. balen zijn toch altijd weer flinke kostenposten en wat krijg je er uiteindelijk weer voor terug.
Gisteren een onwijs leuke merrie gezien die perfect bij onze leentje paste qua uitgerekende datum leeftijd en hoogte en mooi in lichaam en beharing. zou ik vanavond contact opnemen met de man is hij verkocht... baaaalen. (stomme verjaardagen ook, heb meer te doen
)
ElineGC schreef:Balen van je auto!
ik ben zelf ook niet van het doneren hiervoor.
Ik ben zojuist wezen kijken bij een shetlander veulentje. Ik wil over een aantal jaar toch wel graag tweespan rijden en nu past een veulentje echt super bij ons.
Het veulentje waar ik ben wezen kijken is een shetlander hengstje van nu 3 maand. Hij mag eind volgende maand weg bij zijn ouders. De ouders zijn beide 84 cm. Eddy is 86 cm dus ik hoop dat hij dan wel in de buurt van Eddy komt qua lengte. Karakter spreekt me echt heel erg aan voor zover je dat nu kan zien. Alleen twijfel ik nu wel omdat hij wat weid loopt van achteren en hij lijkt wel erg steile hoeven te hebben. Heb al wat kennissen, instructies, hoefsmeden benaderd om even naar de foto's te kijken.