Ik was vandaag in Hierden bij de indoor marathon, nu wel het finale parcours onthouden en gewonnen Vind de reacties altijd zo geniaal, als je binnenkomt hoor je al die mensen, aaaah kijk nou wat een schattige kleine pony's, als ze dan het gas los trekken zijn ze allemaal verbaasd, helemaal als je al die grote pony's er uit rijd
Hoop dat iedereen genoten heeft. Ik wel in ieder geval. Was echt leuk en gezellig. Altijd verbeterpuntjes natuurlijk maar dat is weer een les voor volgend jaar.
Sabine kon ik niet bijhouden hoor Maar Gaya doet het alweer zoooveel beter dan vorig jaar. Echt trots op haar.
Sappos
Geplaatst: 30-12-18 16:13
Volgend jaar de jonkies mee Bedankt voor de goede organisatie! Was echt een leuke dag. En thuis ontdekte ik ineens de Twix in de tas. Food (pony's hebben de wortels al op )
Sharani
Geplaatst: 30-12-18 16:28
Jij bent echt veel te snel voor ons allemaal, Sabine. En Gaya was ook super!
Ik heb het heel leuk gevonden en trots hoe goed King het deed. Voor ons beide de eerste keer marathon hindernissen rijden. Bedankt voor de organisatie Manon!
Super leuk om jullie (weer) gezien te hebben! Erg gaaf om te zien maar ergens toch ook weer pijnlijk. Wilde ik zo graag allemaal met Alf gaan ontdekken..... Maar ja. Het is niet anders. Evengoed genoten! Sappos mag volgend jaar alleen meedoen met een groentje want ja dan doe ik ook mee hahaha