Ja dat lijkt mij ook wel inderdaad. Succes bij met de da morgen!
Zojuist midweekje weg geboekt met vriendje lief
NathalietjeB
Geplaatst: 30-03-16 21:43
is er hier iemand die een veetrailertje heeft en zijn 2 wieler op t dak ervan mee neemt?? heb mijn trailertje ondertussen maar weer van marktplaats gehaald, t enige wat ik voor mails krijg is of ik em kan brengen of dat mensen het te ver weg rijden vind.. bedoel is t zo moeilijk om te komen kijken naar wat je wil kopen?
word er beetje moe van dus denk dat ik em dan maar zelf hou dus eens aan t bedenken hoe ik straks mijn 2 wieler mee ga krijgen
Chardy
Geplaatst: 30-03-16 21:55
claudiadvx schreef:
Ja dat lijkt mij ook wel inderdaad. Succes bij met de da morgen!
Past dat bij een veewagentje? Denk het wel toch? Je kunt het ook altijd achterop doen met steunen geschroefd in de klep.
Susanne
Geplaatst: 30-03-16 22:17
Jouw trailer ziet er echt heel klein uit, Willem zou per direct claustrofobisch worden in zo'n ding. Kan me niet voorstellen dat zoiets fijn en stil ligt op de snelweg
Geen tips, behalve dat ik mn knol in een fatsoenlijke trailer zou vervoeren
Wel naar dat je kopers het steeds laten afweten das niet netjes.
NathalietjeB
Geplaatst: 30-03-16 22:19
en geloof t of niet maar hij ligt echt super stabiel achter de auto, maar zou zo graag ook voor mijzelf zodat ik kan staan een grotere trailer willen hebben.
Wij redden ons in princiepe prima met onze 2 paards trailer. Mijn droom is wel om een 2 paards trailer met koetsenframe te hebben als mijn 2span goed loopt:)
Ik heb een tweepaardstrailer (extra hoge, ook wel nodig voor mijn enorme paard natuurlijk) en mijn tweewieler staat rechts. Willem links. Met verlaagde stang voor hem. Gaat perfect.
Heb alles gelezen maar korte bijlees enorme druk op me hoofd met een bult!
Romy, veel sterkte met Benthe gelijk heb je niet alles op bokt te zetten doe ik ook niet met Buck dan had hij allang afgemaakt moeten worden. Doen wat je gevoel zegt.
Jelleee, Veel plezier met Willem in je weekendje maar dat gaat met lukken, want het word echt super weer!
Astrid naar Nijkerk naar de Countrymill voor een tuig. Dat is vlakbij waar Amadeus en Buck staan. Dat tuig wat jij bedoeld heb ik voor Buck toen gehad, echt super en mooi fijntjes, gaat op Astrid zeker heel goed staan/liggen! De borst is igg super fijn. Ideal eurotech was voor Buck ook te ruim maar ik had een leren Ideal tuig op het laatst voor hem en dat was fijner dan de eurotech. Voor Amadeus heb ik beide maar die is een stuk groter.
Nathalie en haar lager probleem (Zag topic) was enorm duur zeg asociaal gewoon, al ben ik ervan overtuigd dat je het bij een wagenwinkel of internet goedkoper had kunnen bestellen.
De Harry horse lijn loopt inderdaad zo goed dat ze met meerdere kleuren uitkomen (ik wist het al ) Mensen moeten alleen niet naar de CM's kijken want maat MINI is echt voor 75cm, de maat shet voor 80-90/95 en de pony voor 95-110 (ongevere richtlijn). De vallen laag zoals een 3 in 1 beschermer hoort.
O en jongens me handen jeuken zo....... wat hebben wij een nerd op stal. vreselijk, kan niet uitstaan wat ze doet.
Claudia neem je ook je pony mee met het midweekje weg?
Nathalie, dit plaatje heb ik van internet, zoiets zou je kunnen proberen:
Lobke en ik hebben een midweekje geboekt naar de Veluwe. Bij camping Witte Wieven. Lobke gaat met Kjáni en Udo en ik met Astrid, en de wagentjes natuurlijk!