[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ayla

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 15:52

Nathalie: ik heb de liners en ben er heel tevreden over. De borstsluiting zit wel echt te laag dus die heb ik zelf losgehaald en hoger vastgezet met de naaimachine. Ik gebruik ze onder mijn Amigo en Bucas.

Bucksinlover: :(:)
Ik heb zelf sinds een paar weken Horka outdoorlaarzen, zitten echt heerlijk! Gebruik ze ook op wedstrijd. Heb ook nog 2 paar rubber laarsjes maar die gebruik ik zelden aangezien het land hier een stuk minder nat is dan waar ik eerst stond.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 16:18

Hier moet ik ook maar eens op winterlaarzen jacht voor op de sulky..

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 16:39

Horka outdoorlaarzen :D hebben aan de binnenkant iets van wol en zitten echt lekker.

Sjors is vanochtend gemasseerd voor de tweede keer, altijd fijn.

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 16:44

bucksinlover :(:)
ik maak zelf wel een pessoe dan als dat kan? met goed touw goeie afmettingen?

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 17:31

SammyFloor schreef:
Mowgli4 Haha dankje, het ging beter dan verwacht :) de fotomeeting fotos blijven geweldig!

Gelukkig maar!! :)
Bedankt :) vind de foto's ook erg leuk! Moeilijk om te kijken welke ik ga nabestellen ook haha. Ook hoop ik stiekem wel een beetje op uitgelicht haha

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 17:56

Ik heb vandaag voor het eerst geclickerd door gewoon hun namen te roepen en te belonen als ze kwamen. Ook heb ik Alex een paar keer achteruit gezet en ze associëren nu het click geluid met wat lekkers. Ook Jorie deed gewoon gezellig mee met achteruit zetten. Morgen maar weer even en dan Alex achteruit leren door middel van een zweep aanraking op de borst(uiteindelijke doel is alleen al wijzen met de zweep en dan achteruit en netjes stil blijven staan van hem). Jorie is al goed als hij komt als ik hem roep, is zeer handig voor als ik een halster om wil doen. Ik heb konijnenvoer als snoepjes en ze eten het goed (tis gewoon samengeperst hooi met lucerne)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 17:57

Ayla, door een masseur of osteopaat? Willem moet ook nodig even gedaan worden maar mijn osteopaat is langdurig ziek, en ik kan niet echt een fijne vervanger vinden. Misschien toch eens een oproepje op Bokt plaatsen of iemand een fijne weet in NH..

Fennadev lekker bezig geweest dus :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 17:59

Masseuze :) Sjors zie je duidelijk reageren op bepaalde plekken bij de massage en achteraf geeft ze heel fijn spiergericht advies. Ze komt door heel het land dus ik kan je evt haar fb/nummer geven per pb?

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 18:00

Graag!

Bucksinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 18:00

Ayla, Myrthe, dank voor jullie knuffel.
Ayla dank voor het delen van je laarzenervaring, ik heb Horka ook al es staan bekijken idd..
Fennadev succes! Klinkt goed!!

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 18:05

@Fennadev; super! vooral doen waarvan je zelf het idee hebt dat het werkt.

Over dekens heb ik niks te vertellen. Mijne zijn wollie. Scheer in het voorjaar wel zn borst met een tondeuse. Die thermoslaarzen heb ik precies dezelfde ervaring mee! scheurt idd door. Ik loop zelf op rubberen jodphurs, maar tenen zijn dan wel onwijs koud.

Edit: ik vind het super dat het topic zo goed/leuk loopt trouwens :)
Laatst bijgewerkt door _00_0 op 07-12-15 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 18:05

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zoo ff foto spam. Had eigk me zonnebril mee moeten nemen! Was echt heerlijk in het bos. Meneer had ook erg veel zin. Fijn om in december nog buiten te rijden!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 18:06

Ja, heb Mowgli even voor uitgelicht getemd nu, was dat helemaal vergeten.
Ik dacht echt dat onze dieren wel zouden schrikken van een clicker, maar zelfs de katten verschieten niet van het geluid.

@Ayla, ik wil wel tuigonderleggers, ben er alleen nog niet uit welke kleur, maar pb krijg je binnenkort zeker.

Even iedereen vragen over de kleur voor tuigonderleggers, wat vinden jullie mooi bij een vosje staan (roze komt er absoluut niet op!)?

Ook ik heb trouwens een halster dat ik wel kwijt aangezien het eigenlijk gewoon te groot is, het is een touwhalster maat shet en het zit Alex te ruim. Het wordt eerst wel uitgewassen, omdat ik hem wel gebruikt heb. De hoofdkleur is bordeauxrood en het neusstuk is roze met lila.
http://i.imgur.com/iWYTzbM.jpg

Hij heeft een kilometer touwhalster over, maar ook deze knoop zal ik weer terugzetten zoals ie was.

Bucksinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 18:08

Veni wat een mooie foto's.... Echt indd fijn dat je nu nog kunt rijden, blijft je pony lekker fit!
Koude tenen ben ik allergisch voor :brr: ... Dus ik moet echt thermoslaarzen hebben :o

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 18:11

Fenna, prima hoor! Ik vind bijna alle kleuren wel leuk staan op vosjes :) Meisje die ik ken ment in het oranje en dat vind ik bij mijn eigen pony weer niet zo leuk omdat hij een schimmel is, maar staat wel leuk bij vosjes.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 18:14

Oh en een knappe pony hierboven! Hier was het niet zulk mooi weer helaas.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 18:16

Mooie foto's hierboven, hier is Alex zijn kont toen hij voor het eerst weer voor de wagen stond(achter huis)
Afbeelding

Ik zou denk ik tuigonderleggers in de kleur van mijn leidsels wel mooi vinden of bordeauxrood. In ieder geval geen felle penny kleuren.

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 18:35

Dankjewel allemaal! Tuigonderleggers zou ik ook nog keer willen denk dan idd blauw ofiets maar zoveel kleuren dat ik niet kan kiezen haha!

Fennadev onze tuigen lijken veel opelkaar! Haha

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 18:38

Leuke men foto's zo te zien had hij er zin in. Wel lijkt het alsof je schoftje erg ver naar voren ligt (echt op de schoft) dat mag wel een stukje naar achter als dat zo is. En je broek heeft weinig nut zo ;)

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 18:39

Jelleee schreef:
Leuke men foto's zo te zien had hij er zin in. Wel lijkt het alsof je schoftje erg ver naar voren ligt (echt op de schoft) dat mag wel een stukje naar achter als dat zo is. En je broek heeft weinig nut zo ;)

Hij had er idd veel zin in! Dit was pas me 2de keer met dit tuig.
En ik vond hem ookal zo ver na voren liggen maar iemand zei dat het goed was zo. Volgende keer maar gewoon naar me eigen luisteren!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 18:43

En vinden jullie mijn pony goed ingespannen? Ben altijd wel benieuwd naar wat anderen denken.

Heb jij ook een tuigmaat mini mini? :P

Bucksinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 18:49

OK even heeeeeel wat anders, ff tussendoor.... Snel snel.... Ik zat op youtube te kijken en kwam er een filmpje voorbij die ik als ex-wedstrijddanser (latijnsamerikaanse dansen) c.q. paardenfan MOET plaatsen... vergeef me mijn interruptie... (niet op slecht beeld/geluid letten...)

https://www.youtube.com/watch?v=CGyKWlsyotg

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 18:52

venivedivici schreef:
Jelleee schreef:

Hij had er idd veel zin in! Dit was pas me 2de keer met dit tuig.
En ik vond hem ookal zo ver na voren liggen maar iemand zei dat het goed was zo. Volgende keer maar gewoon naar me eigen luisteren!

Tuig goed afstellen kan best lastig zijn als je een nieuwe hebt, soms kom je er halverwege achter dat je toch maar een gaatje omhoog wilt enzo. Als je een foto van de zijkant maakt kunnen wij je ook wel wat tips geven:)

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 19:02

Tuig goed afstellen kan best lastig zijn als je een nieuwe hebt, soms kom je er halverwege achter dat je toch maar een gaatje omhoog wilt enzo. Als je een foto van de zijkant maakt kunnen wij je ook wel wat tips geven:)

Heb nog wel foto vandaag weet niet of je er iets aan hebt :p fijn dat je me wilt helpen!
Afbeelding moet eerlijk zeggen dat het lijkt alsof streng heel los is. Dat is niet zo hij stond hier naar paarden te kijken die daar reden haha

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 19:08

Je streng moet je sowieso niet door je broekriem heen doen.

Wij vinden knal geel op ons vosje errug gaaf!