Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Beetje trainen en je bent er zo!
Eerst wandelde ik iedere dag met hem, tot ik mijn enkel brak en hij twee maanden stilstond, behalve de rondjes aan m'n rolstoel, maar dat stelde ook niks voor, haha. Daarbij staat hij nu op een andere stal waar hij veel gelukkiger is (niet dat hij het slecht had op z'n vorige plekkie), dus daardoor zit hij lekkerder in zijn vel en blijft hij op beter gewicht.

stal_HD schreef:Chabke. Dat is jammer. Volgende keer dan beter.
annelies nu je het zegt hahhaah. Maar dit keer niet uitgeschoten. Heb bij hem als veulen en jaarling twee keer per ongeluk een stuk uit de voorpluk weg geschoren.![]()
Sabine ja dat dacht ik wel dat je dat zou zeggen.Voor het werken voor de koets is het inderdaad een heel erg leuk maatje.
Zo eentje zocht ik ook voor Jet.. Nu heeft die de pech dat die in het Roze moet(zoals al mijn hengsten)
Bah, hopen dat hij gauw weer rad is, weet je wat er aan mankeert, of is dat nog een raadsel?
Al heeft hij ook een lichtroze hoor. Echte mannen kunnen roze dragen zeg ik dan maar.
) en dit past gelukkig net