merriekeuring NMPRS 27 augustus 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: merriekeuring NMPRS 27 augustus 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 21:12

Ik zit gewoon keurig aan de sinas ;) string weggespoeld Anja?

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 21:13

pff ben zo moe als een schaap kan ze zo gaan tellen bij de 1 vallen mijn oogjes al lekker dicht :=
lekker gegeten bij de mac, en toen melige moe bui gehad volgensmij was iniedergeval niet mezelf :+

Super van Talitha en edje beide 1e premie en Talitha reserve kampioen :D
En chickie een nette 2de en Keet 1e :D

flyer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 21:21

Meavey schreef:
Ja helaas heb geen lekkere, vind deze zelfs vieeeeeesssss. :P
Ben je hem kwijt Anja? :')

Ja,kan hem echt niet vinden hoor..

Dank je Jolanda,ben heel trots op Cinderella :j op Lil ook trouwens!

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 21:23

flyer schreef:
Meavey schreef:
Ja helaas heb geen lekkere, vind deze zelfs vieeeeeesssss. :P
Ben je hem kwijt Anja? :')

Ja,kan hem echt niet vinden hoor..

Dank je Jolanda,ben heel trots op Cinderella :j op Lil ook trouwens!

ligt hij niet nog bij de jury? O:)

flyer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 21:29

Heee,nou je het zegt! :)*

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 21:30

sja, al die eerste premies komen niet zomaar aanwaaien hè ;) :')

flyer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 21:31

:n

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 21:34

wat een hoosbuien? hebben er twee over ons heen gehad.
wij waren het clubje vrouwen die samen met de pony heel creatief het nmprs zeiltje omhoog hadden getilt en eronder waren gaan schuilen hahahaha.

helaas kreeg my little tony een derde premie, terwijl hij vorig jaar een 1a had.

commentaar was dat hij wel een heel goed type was, alleen hij liep te wijdbeens aan de achterkant. en met fokken zou hij dat doorkunnen geven aan zijn veulens.

heb overigens nog iemand met een bokkersvest aan zien staan! die hingt met de plensbui over haar pony heen om hem droog te houden.

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 21:40

Lig total los hier...
maar ben blij om er even weer een dagje uit geweest te zijn,was fijn om een hoop van jullie weer even te zien en te spreken,ook al was ik best met mijn kop ergens anders ;)

Super trots op 1b premie van Keet,maar ze vlamde niet wat ze normaal ook zo kan doen.....ik ben erg blij met het resultaat maar wat me nog blijer maakte is dat ze me van al die mensen en dan ook nog een tijd van huis,vlekkeloos laat merken dat ze bij me hoort....Sap heeft nog foto's geloof ik???? O:)
Natas,Maris en alle grooms :P super bedankt voor de goede zorgen en zeker Natas natuurlijk :* _/-\o_
En heerlijk,..ik zie mijn zwarte monster weer op de cams,..heel de kudde was weer in de gloria,zo cute <3

Iedereen gefeliciteerd met de resultaten *\o/*
Jolandje.. en Celine een 1e *\o/* super .....

Anja ik heb jou helemaal niet gezien,lag je verstopt met je fles ergens?Ik was nog op zoek,luste ook wel een glas := Ga ik zo maar doen dan....
Maar ik maakte me bezorgd om je,dat je kou zou vatten met dit weer en alleen een string aan :+

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 21:42

Ik heb jullie idd onder het zeil zien staan ;) tien stonden wij in de party tent

flyer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 21:44

sandra3235 schreef:
Anja ik heb jou helemaal niet gezien,lag je verstopt met je fles ergens?Ik was nog op zoek,luste ook wel een glas := Ga ik zo maar doen dan....
Maar ik maakte me bezorgd om je,dat je kou zou vatten met dit weer en alleen een string aan :+

Heb je ook onder de tafel gekeken? Wel lief hoor,dat je bezorgd was! :j

Maar ik geloof graag dat jij moe bent maar je hebt ook misschien je gedachten even kunnen verzetten,is ook wat waard he ;)

Mariska80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 21:45

flyer schreef:
Heeft trouwens iemand mijn string gezien?

Ik dacht al wat ligt er in mijn auto Anja dan moet je hem maar even komen halen.
Of zal ik hem opsturen???

Verder hier ook moe maar voldaan heb geen puf meer om de rest te lezen.
Alvast allemaal gefeliciteerd met de behaalde resultaten.
Kom morgen wel weer bokken en verslag uit brengen

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 21:47

Nou ik heb ook een heel leuk dagje gehad. Voornamelijk veel gekletst en heel veel lol gehad en ook mooie paardjes gezien.
Vooral 1 hengstveulen sprong er voor mij echt uit.

Verder niet echt veel van de premies meegekregen, teveel gekletst :+
Gefeliciteerd voor de mensen die blij waren met de premies!

mdr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 05:39

Vond het gisteren een super dagje! Lekker met iedereen een vlugge babbel gedaan en veel leuke paardjes gezien! En met eentje terug naar huis gekeerd *\o/* Lieselotte, wat een prachtige foto van Cinderella!!! Echt waw! Maar ja, ze is ook <3 in 't echtie hé en wat kan ze lopen! Gisteren hebben we brave Flakje maar van de wei gehaald om haar bij te steken en die twee zijn al super goeie vriendjes. Dank zij haar staat Cinderella hier al volledig op haar gemak! Anja, bedankt voor dit prachtige meisje!

flyer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 09:05

Fijn om te horen dat het goed gaat Valerie,en dat ze ook al een vriendinnetje heeft! Het blijft toch een beetje mijn kindje he ;)
Ik hoop dat je heel veel plezier gaat beleven van haar!

rose68

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 09:09

Mijn dag was echt top!!! Wauw wat hebben mijn paarden het goed gedaan.

We moesten als eerste in de ring met Rose Dancing Luchador de eerste nakomeling van JSW dancing Deed. En hij deed het super. Een 1a premie, dus terug komen voor het veulen kampioenschap. En dat voor de kleinste uit de ring, commentaar van de jury was: uitstekende beweging, en genot om naar te kijken. Wauw.
Toen stond de nakomeling van Shimmer Legacy of Rose al klaar om in de andere ring te gaan. Rose Legacy Conchita deed het ook gewelding ook een 1e premie. Mijn dag kon al niet meer stuk.
Toen snel het andere veulen hengstje gehaald, Rose Dancing Giant. Hij liet zich ook mooi zien. Commentaar van de jury: perfect type en super beweging, Een 1 b premie. Mijn roze wolk werd steeds groter.
Na de Pauze moest mijn fokmerrie, Falcon Ridge Mandy May, nog in de klasse van de zogende stermerries. Ook zij haalde een 1a premie dus nu super ster!! En wachten tot het eind van de dag voor het kampioenschap. En in het kampioenschap werd ze reserve kampioen. *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Tevens wil ik Jan en Sandra Van Stal Alana hartelijk feliciteren met de behaalde kampioens titel van Legacy Rose Royce, ook een Rose Miniature Horse paardje +:)+ , ze ziet er super uit!!

Verder hebben Marije en ik leuke gesprekken gehad voor het show seizoen 2012 en die gesprekken gaan we nog voortzetten!! Als alles goed gaat gaan jullie Rose Dancing Luchador nog veel zien in de showring!

Ik ben erg blij dat ik mijn paarden ook een keer heb kunnen laten zien, dit is namelijk niet toegestaan als je showmanager bent. Maar wat ben ik trots op mijn gefokte paardjes!! <3 En zeer tevreden over de eerste nakomelingen van JSW Dancing Deed. Volgend jaar verwacht ik er 6 van hem!!

Verder wil ik iedereen hartelijk feliciteren met de behaalde resultaten en ik hoop dat jullie allemaal weer een beetje opgedroogd zijn!

flyer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 09:13

Nou Roos,jij mag voorlopig nog wel even op die roze wolk blijven hoor,wat een prachtige resultaten,gefeliciteerd!!
En opgedroogd was ik maar nu stortregent het hier weer eens en moet zo toch echt gaan voeren.. :(

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 09:17

Ik doe het even zo: Krijg ongelofelijk veel PBtjes voor meer foto's ik beloof jullie deze zsm te sturen. Heb er nu het fut even niet voor.
Vanavond laat ik meer zien!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 09:27

Roos, wat een super dag voor jou *\o/* Van harte!
De rest van de mensen, allemaal van harte gefeliciteerd met jullie behaalde premie's en prijzen!

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 09:29

wow roos , je hebt het goed gedaan, van harte gefeliciteerd hoor +:)+

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 10:18

Nog paar van mijn favoriet.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 10:20

leuke foto's!
Ik ga eerst even douchen en kijken of ik daarna ook nog wat foto's kan doen :)

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 10:23

Shado,
Afbeelding

Silver,
Afbeelding

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 10:30

shado blijft een knapperd :j :+:

anja heb je je string inmiddels al gevonden?

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 10:32

mn knappe boef <3 mooie foto lot!! bedankt! :D
en sillie <3

sillie had trouwens een 1b premie in de sterrubriek en is dus nu superster *\o/*