en dit is beter dan dat er iemand van 1.70m op zit oid.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FlorisSam schreef:damn,ik wil ook vrij,
moest nog parelli doen met Duo Penotti,Colani,Safari,Trio Penotti,Bonte Willem.
Moest de rest nog beweging geven maar daar had ik geen tijd meet voor
Trio was aan het klöten dus dat ging niet helemaal lekker
Hij is gewoon grappig af en toe
Emuline schreef:wie heeft er hier peesbeschermers? hoeveel cm zijn die precies aan de achterkant?
en hoe groot is je shettebeest?
_Lois_ schreef:FlorisSam schreef:damn,ik wil ook vrij,
moest nog parelli doen met Duo Penotti,Colani,Safari,Trio Penotti,Bonte Willem.
Moest de rest nog beweging geven maar daar had ik geen tijd meet voor
Trio was aan het klöten dus dat ging niet helemaal lekker
Hij is gewoon grappig af en toe
Er was gister bij de cursus ook een paard wat willem heette en bont was
Is hij groot?
Zal toch wel niet dezelfde zijn
Leinearthur schreef:xMonsterr ; Post het filmpje dan niet als je er geen commentaar op wil. Dat kan je gewoon verwachten.
Ik vind het er persoonlijk niet echt uitzien met hun lengte op de kleine shets. Hun bovenlichaam haalt de shets geheid uit balans. En ik geloof niet dat de benen niet onder de buik vandaag komen. Of de beugels zitten mega kort?
Emuline schreef:goedenavond
sanne, jij kwam ook uit ede?
dus sanne en rosanna komen allebei uit ede. (of vlakbij)
staat 1 van jullie op loopafstand van het bos? anders kan ik ook die kant op komen, en dan haal ik 1 van jullie met pony op, (pony in de trailer) en dan gaan we stuk wandelen?
@ sanne, of jij moet een shetproof bak hebben?
xMonsterr schreef:en waar ben je het precies niet mee eens ?
ik hoef niet te horen dat ze te groot zijn ook al zegt er dan toch weer iemand ; dan moet je dat filmpje ook niet plaatsen.
en een van die shets is niet eens van mij dus daar heb ik al helemaal niks mee te maken.
Leinearthur schreef:xMonsterr schreef:en waar ben je het precies niet mee eens ?
ik hoef niet te horen dat ze te groot zijn ook al zegt er dan toch weer iemand ; dan moet je dat filmpje ook niet plaatsen.
en een van die shets is niet eens van mij dus daar heb ik al helemaal niks mee te maken.
Ik ben het er niet mee eens dat ze niet te groot zijn. En waarom mag ik het niet zeggen? Bang voor een discussie? bang voor ongelijk?